با سلام خدمت شما
اولا : شما برای خودتان زندگی می کنید یا مردم ؟ مگر نشنیدی که می گند : "در دربازه رو میشه بست ولی دهن مردم رو نه"
دوما : مگر در خونه پدر مشکلی داری که باید زود ازدواج کنی ؟
سوما : ایشان را تا چه اندازه می شناسید ؟ توجه ایشان یک بار زندگی مشترک رو تجربه کرده ولی شما نه
چهارما : گفتید 2 عدد فرزند داره آیا می تونی به این زودی مادر بشی و به اونها برسی و یا اینکه هنگامیکه فرزند سومی به خانواده اضافه شد بین او 2 فرزند دیگر فرق نگذاری
.
.
.
و هزاران سوال دیگه
پس خوب فکر کن و دید خود وسیع کن و از یک سو ننگر, همانند آن افرادی نباش که تا حالا فیل ندیدن و در تاریکی وقتی به اون دست می زدن هرکدام فیل به گونه ای متفاوت تعریف میکردند
موفق و پیرو باشید