به نظر من، معمولا خیلی از مردم از دلایل ماورایی یا حتی غیر علمی و غیر منطقی بیشتر استقبال می کنن. برای همین هم هست که به جای تحقیق در مورد علت مشکلاتشون، خیلی سریع اونا رو به یک چیز غیر قابل اندازه گیری و عیر محسوس نسبت میدن: طلسم، چشم زخم، قسمت، نفرین و ...
البته چون برای اثبات این ادعاها هیچ مدرکی وجود نداره! انکار کردنش هم کار ساده ای نیست!!!!
من نمی خوام بگم اینا بی اثر هستن، اما مطمئنا تنها دلیل نیستند!
اگر شرایط بیماری یا مثلا یک ضرر وزیان مالی برای کسی فراهم نباشه، احتمال اینکه این اتفاق بیفته خیلی کمه، خیلی خیلی کم (مگه اینکه خواست خدا باشه!).
ضمن اینکه ازدواج یک موضوع کاملا شخصی و انتخابیه. هیچ مغازه داری نمی تونه ما رو به خاطر نخریدن یه جنس نفرین کنه!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)