به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    786
    سطح
    14
    Points: 786, Level: 14
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    267

    تشکرشده 269 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مقایسه همه خاستگاران با یک عشق خیالی!

    زمان،مشکل شما رو حل میکنه.بهتره همونظور که صبا خانم گفت،stop بزنی رو افکارت.با توجه به اینکه ظاهر ایشون هم خیلی مورد پسندتون بوده،بهتره سعی کنی تصویر ایشون در ذهنتون رو با مرور نکردن از بین ببرید.اگر هم مجبور به فکر کردن بهش شدید،تصویرش رو توو ذهنتون نیارید.اولش سخته .ولی میشه

    facebook رو برای حداقل 1 ماه deactive کنید(اطلاعاتتون پاک نمیشه،هرموقع خواستید میتونید فعالش کنید).اینطوری تصویر سازی ذهنتی از روی عکس ها ش هم نمیکنید.

    در مورد اون دعوتش به منزل مجردی:
    من به عنوان پسر و با دید خوش بینانه میگم بهتنون که 50 درصد هدف شوم بوده(با دید بدبینانه 95درصد).بهتره از این رفتارشون به عنوان یک عیب بزرگ برای مقابله باهاش در ذهنتون استفاده کنید.

    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید sayrex تشکرکرده اند .

    sayrex (چهارشنبه 12 مهر 91)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 بهمن 93 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-27
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    2,749
    سطح
    31
    Points: 2,749, Level: 31
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    968

    تشکرشده 980 در 243 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: مقایسه همه خاستگاران با یک عشق خیالی!

    سلام صبای عزیز


    ممنون از راهنماییتون، سعی میکنم به فکرهام راجع به ایشون استوپ بدم و جریمه گذاشتن هم فکر خوبیه!

    البته من وقت فکر کردن خیلی ندارم، چون خیلی سرم شلوغ هست، اما وقتی صحبت عشق و ازدواج میشه، میاد تو ذهنم، دست من نیست، از دست این ذهن سرکش من !!!

    واقعا ممنون از راهنمایی خوبت

    ممنون syrex عزیز
    بله حق با شماست و من میدونم قصد ایشون ممکنه اون جلسه شوم نبوده باشه ولی در جهت پایه ریزی به اون سمت بوده، و دوستم هم در سفر مشترکمون اطلاع داد که به عنوانه کیس ازدواج بهش فکر کن، اون به عنوانه دوست مناسب تو نیست، چون اون دنباله یه دوستی با روابط کاملا آزاد هست و چون تو این تیپی نیستی، کیس مناسبی برای دوستی نیستین اما اگر بخواد ازدواج مجدد کنه، میتونی روش حساب کنی!
    یکی از دلایل گارد گرفتنم نسبت به ایشون همین بود! البته خودش هم به دوستم گفته بود که من خانم منحصر به فردی هستم یا چیزی شبیه این! و حتی در صحبتهاشون به این موضوع افتخار میکرده که با من آشنا شده ومن را به دوستم معرفی کرده!
    از دست این پسرها که نمیدونن عشق چیه! از یکی خوششون میاد، علاقمند میشن اما میترسن در گیر ازدواج شن با هاش! از دست این موجود دو پا گویا اسمش انسانه

  4. 2 کاربر از پست مفید elahe.a تشکرکرده اند .

    elahe.a (چهارشنبه 12 مهر 91)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: مقایسه همه خاستگاران با یک عشق خیالی!

    اون به عنوانه دوست مناسب تو نیست، چون اون دنباله یه دوستی با روابط کاملا آزاد هست و چون تو این تیپی نیستی، کیس مناسبی برای دوستی نیستین

    الهه جان با توجه به این حرفای دوست مشترک پس توصیه می کنم هر وقت یاد ایشون افتادین شکرگذاری کنید بخاطر خطری که از بیخ گوشتون رد شده
    فردی که دنبال دوستی آزاد هست فرد قابل اتکایی جهت ازدواج نمی تونه باشه.

  6. 3 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (چهارشنبه 12 مهر 91)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: مقایسه همه خاستگاران با یک عشق خیالی!

    سلام الهه جان
    اول ببخش چون با گوشی تایپ کردن سخته و ممکنه غلط املاییم زیاد باشه

    دوم به نظر من به ازدواج با ایشون هم اصلا واصلا فکر نکن
    مردی که عادت کرده به روابط ازاد لذتی تو زندگی نصیبت نخواهد کرد و این عادت از بین نخواهد رفت

    این فکرو از ذهنت بریز بیرون که با یه انسان خاص روبرویی که همه چیز تو زندگیش تفکیک شده است و مرز قایله بین شما و بقیه

    یا تو زن زندگی هستی و اونا زن دوستی ولذت,ذهن این اقا فرقی قایلنیست که اگه بود زن زندگی رو از دست نمیداد

    لطفا حتا با خیالش هم خوش نباش,بریزش دور و دنبال مردی باش که زیر لفاف روشنفکری چهره اصلیشو قایم نکنه

    لیاقت تو یه زندگی ارومه,
    در حد اس ام اس ها هم روابطتو قطع کن و خودتو ازاد بسپر دست خدا
    موفق باشی

  8. 3 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (جمعه 14 مهر 91)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 بهمن 93 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-27
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    2,749
    سطح
    31
    Points: 2,749, Level: 31
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    968

    تشکرشده 980 در 243 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: مقایسه همه خاستگاران با یک عشق خیالی!

    زهره عزیز
    ممنون که با این سختی، جوابم رو دادی،
    بله من هم بدین دلیل خودم را کنار کشیدم، اما از عشقش نتونستم!
    بله مطمئنم که ریسک زندگی با این افراد زیاده و دیگه از سن و فرصت من به شخصه خارج هست!
    بله واقعا، اصلا اسمشون را از کنتکتهام پاک میکنم!!! سخته اما چاره نیست.............
    بازم ممنون

    صبای عزیز
    واقعا لحظه به لحظه زندگیم شاکر خدا هستم چون هرلحظه شاهد ردپاش تو زندگیمم و میبینم چطور حفاظتم میکنه
    ممنون از راهنماییتون

  10. کاربر روبرو از پست مفید elahe.a تشکرکرده است .

    elahe.a (چهارشنبه 12 مهر 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از مقایسه های مادرشوهرم خسته شدم
    توسط حیاط خلوت در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 95, 07:50
  2. چگونه خاستگارهایم را مقایسه نکنم؟
    توسط Mahtab.khanoom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 فروردین 93, 13:16
  3. وای خسته شدم از بس شوهرمو با مردای دیگه مقایسه کردم کمکم کنید
    توسط قلب در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 25 آبان 92, 09:52
  4. مقایسه کردن ممنوع!( یا چطور بیاموزیم خود را با دیگران مقایسه نکنیم!)
    توسط آویژه در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 آذر 90, 22:00
  5. ورود خواستگار جدید و مقایسه شدن من!
    توسط Sparker در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 فروردین 90, 17:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.