زمان،مشکل شما رو حل میکنه.بهتره همونظور که صبا خانم گفت،stop بزنی رو افکارت.با توجه به اینکه ظاهر ایشون هم خیلی مورد پسندتون بوده،بهتره سعی کنی تصویر ایشون در ذهنتون رو با مرور نکردن از بین ببرید.اگر هم مجبور به فکر کردن بهش شدید،تصویرش رو توو ذهنتون نیارید.اولش سخته .ولی میشه
facebook رو برای حداقل 1 ماه deactive کنید(اطلاعاتتون پاک نمیشه،هرموقع خواستید میتونید فعالش کنید).اینطوری تصویر سازی ذهنتی از روی عکس ها ش هم نمیکنید.
در مورد اون دعوتش به منزل مجردی:
من به عنوان پسر و با دید خوش بینانه میگم بهتنون که 50 درصد هدف شوم بوده(با دید بدبینانه 95درصد).بهتره از این رفتارشون به عنوان یک عیب بزرگ برای مقابله باهاش در ذهنتون استفاده کنید.
موفق باشید





).بهتره از این رفتارشون به عنوان یک عیب بزرگ برای مقابله باهاش در ذهنتون استفاده کنید.


گویا اسمش انسانه

علاقه مندی ها (Bookmarks)