سلام
خیلی از آقایون به هیچ وجه دوست ندارن میزان حساب بانکی و حتی در برخی موارد میزان درآمدشان را دقیقا" بیان کنند؛ پس شما نباید خیلی زود نسبت به این واکنش ایشان جبهه بگیرید، هم افکار خودتان را پریشان میکنید و هم باعث ایجاد ناراحتی بین شما و همسرتان میشوید. این نوع محافظه کاری ربطی به عدم اطمینان و یا اعتماد به شما نداره، شما نباید فقط به خاطر این نوع جواب در این خصوص ،تمام زندگی گذشته و حس اعتمادی که میان هر دوی شما بوده را خدشه دار کنید؛ خوب به این قضیه فکر کنید.در ضمن از نظربنده یکی از شیوه های صحیح در مهارتهای زندگی این است که وقتی موضوعی پیش می آید یا اینکه اتفاقی می افتد، تا آنجا که در توان داریم اجازه ندهیم ذهنمان نسبت به طرف مقابل به خطا برود،
شما اگر در زندگی مشکلات مالی ندارید و ایشان در این خصوص به خانواده و زندگی مشترک رسیدگی میکند،به هیچ وجه دنبال حساب و کتابش نروید.
فرض را بر این بگیرید که ایشان تمام درآمدش را صرف زندگی مشترک میکند، و از طرف دیگر شما میخواهید از وضعیت حساب بانکی ایشان مطلع شوید، آیا همسر شما اگر مثل شما ذهنش به خطا برود، به این فکر نمی کند که آیا همسرم نسبت به من و میزان حساب مالی ام در حالی که تمام آن را صرف زندگی خودمان میکنم بدبین شده؟ اصلا" چرا باید بپرسد در حالی که همه چیز در زندگی برایشان فراهم است؟
از نظر بنده این نوع مسائل ارزش آن را ندارد که ذهنمان را درگیرش کنیم، چون فقط قضیه به این جا ختم نمیشود.







علاقه مندی ها (Bookmarks)