به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 11:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,973
    سطح
    26
    Points: 1,973, Level: 26
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    743

    تشکرشده 765 در 189 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    شب نیلوفری عزیز شرایط بقیه ماجرا از این قراره که بعد از رو شدن ماجرا من میخواستم برم شرکتش و دختره رو با فضاحت بیرون کنم ولی شوهرم خیلی باهام صحبت کرد و گفت که پشیمون شده و من خوش خیال هم باور کردم و بخشیدمش. دوباره روابطمون خیلی خوب شد. چند روز بعدش باید یک سفر کاری خارج کشور میرفت و من ساده فکر نکردم کاسه ای زیر نیم کاسه باشه و با خیال راحت راهیش کردم. نمیدونی از اونجا چه ایمیلهای عاشقاده ای برام فرستاد و من هم عاشقانه تر جوابشو دادم. ولی غافل از اینکه در همون موقع برای اون دختره هم ایمیل عاشقانه میفرستاده!! هنوزم باورم نمیشه که شوهرم اینکارارو کرده باشه. توی این 16 سال اصلا اهل دروغ و اینکارا نبود انگار یکی دیگه توی جلدش رفته بود!! بعد هم فهمیدم که میخواسته با دختره دو روز بره دبی ولی در آخرین لحظات کنسلش کرده. خودش میگه که دلم نیومده اینکارو بکنم.ولی خداعالمه. خلاصه من خوش خیال از همه جا بی خبر فکر میکردم همه چیز تموم شده. دو هفته بعد من همیک مسافرت خارج ازکشور برام پیش اومد و رفتم. عافل از اینکه این دو نفر هنوز به رابطه شون ادامه دادند. هنوز هم حسرت میخورم که چرا از همون روز اول دختره رو ازشرکت بیرون نکردم. باید بگم که حریف قدری داشتم یک دختر تحصیل کرده، خوشگل، خوش سروزبون، مطلقه؛ 20 سال از شوهرم جوونتر و بسیار وارد به حال و روز مردا!!!
    خلاصه اواسط خرداد دوباره به اینکه رابطه شون تموم نشده پی بردم و نمیدونی چه حالی داشتم در عرض یک هفته 6 کیلو کم کردم باورم نمیشد که بعد فهمیدن ماجرا توسط من هدوز وقیحانه به رابطه شون ادامه بدند و حتی با هم بخوان مسافرت برن!!!
    باز هم ماجرای من تموم نشده عزیزم بقیه اش رو بعدا میگم که خسته نشی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید زیبا کردستانی تشکرکرده است .

    زیبا کردستانی (دوشنبه 10 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.