خوب سلام عزیزم
حالا که عنوانت رو عوض کردی بذار برات بگم که :
به هیچ عنوان دیگه رابطه غیر رسمی با ایشون برقرار نکن!
اینطوری فقط شان خودت رو میاری پایین! این دیگه چه جورشه؟ نکنه توقع دارن باهاش دوست بشی و التماسش کنی
که بیاد با شما ازدواج کنه؟
دوست خوبم!
ایشون اگر به دلیل ظاهری گفته نه ، پس دیگه ارتباط مجازی چیه؟ پس معلومه بهانه آورده یا هدفش ازدواج نیست.
اگر ایشون میخواد با شما بیشتر آشنا بشه بهتره طی جلسات رسمی باشه که نه شما از لحاظ احساسی وابسته
بشی و هم به یک شناخت درست زیر نظر خانواده برسی.
اگر هم مخالفت کرد بدون هدفش واقعا ازدواج نبوده و صرفا دنبال یک دوستی ساده بوده.
پس شما به هیچ عنوان این کار رو نکن و به معرفت هم بگو ایشون اگر بخواد با عقاید من آشنا بشه میتونه طی
جلسات معارفه این رو بفهمه و در افکارش تجدید نظر کنه!
اینجوری هم خواستگار و هم معرف میفهمن شما دختر محکم و با اعتقاد و نجیب و با اعتماد به نفسی هستی و به
هیچ عنوان به امید ازدواج تن به دوستی نمیدی!
پس قاطعانه به معرفت بگو این عقیده منه و هر کی منو میخواد باید من رو با عقایدم بخواد!
موفق باشی گل بانو









علاقه مندی ها (Bookmarks)