به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 92 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered250 Experience Points
    تشکرها
    1,336

    تشکرشده 1,148 در 268 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    نقل قول نوشته اصلی توسط sci
    براي اينكه بتوانيد با مشكل مواجه شويد و بررسي كنيد كه ببخشيد يا نبخشيد
    يك بار موقعيت و مساله رو دقيقا بررسي كنيد و با واقعيت ها مواجه شويد
    راستي،‌ خيانت رو تعريف كنيد! به چه عملي خيانت مي گويند و شما به چه عملي خيانت مي گوييد؟
    sci عزیز
    خیانت از نظر من بعنی هر گونه رابطه مخفیانه خارج از عرف با جنس مخالف که همسرتون رو در صورت اطلاع برنجونه
    مشکلم رو به طور مفصل در پست قبلیم گفتم. اینم لینکشه
    http://www.hamdardi.net/thread-24901.html
    شوهر من با این حال معتقده که کارش خیانت نبوده، به دو دلیل:
    1- رابطه جنسی باهاش نداشته
    2- هیچ ابراز احساسات و حرف عاشقانه ای از طرف شوهر من صورت نگرفته
    شوهرم اصرار داره که این کارش فقط یه شیطنت بوده و بیشتر می خواسته اون زن رو که شوهر و بچه هم داره، سر کار بزاره
    به هر حال همونطور که گفتم 6 ماه از این قضیه می گذره و من تبدیل شدم به یه آدم بسیار شکاک که هم دارم خودمو خیلی اذیت می کنم و هم شوهرمو

    ممنونم " یک زن امیدوار" عزیز
    حرفات آرامش بخش بود. اما منظورت رو از ریشه یابی مشکل نفهمیدم
    من به خاطر این حرکت شوهرم اقدام به خودکشی کردم و یکی دو روزی هم بیمارستان بستری بودم. بعد از اون من و شوهرم هردو به روانپزشک مراجعه کردیم تا مشکلمونو حل کنیم.ایشون به من دارو تجویز کردند که هنوز دارم مصرف می کنم.شوهرم هم خیلی داره باهام راه میاد و سعی می کنه اعتماد منو به خودش جلب کنه. اما چند بار تو این مدت بهش تهمت خیانت مجدد زدم که بعد از روشن شدن موضوع فهمیدم که اشتباه می کنم و از کارم پشیمون شدم. اما این موضوع خیلی کش دار شده و شوهرم دیگه از دست کارهای من خسته شده و بهم گفته که از زندگیش داره دلسرد می شه.میگه بدترین چیز تو زندگی اینه که همسرت بهت اعتماد نداشته باشه و با تو مثل یه دزد رفتار کنه و دائم منتظر باشه تا یه روز مچتو بگیره.میگه شخصیت من هر روز داره له می شه
    منم البته معتقدم که بدترین چیز تو زندگی اسنه که بدونی کسی که 7 سال عاشقش بودی و بخاطر اون به کس دیگه ای حتی نگاه هم نکردی، بهت وفادار نباشه. می دونی چیه؟ الان دیگه از یادآوری خاطرات خوب 7 سالمون عذاب می کشم و دیگه هیچ کدومشون برایم شیرین نیستند. خیلی حس بدیه.خییییییییییییییلی

  2. 2 کاربر از پست مفید shabe niloofari تشکرکرده اند .

    shabe niloofari (دوشنبه 10 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.