شکوفه بهار عزیزنوشته اصلی توسط شکوفه بهار
نظر هم میگذاریم برات. اتفاقا کلی حرف برات دارم. اما این تالار قوانینی داره و ما ملزم به رعایتش هستیم.
پس یک عنوان مناسب انتخاب کن و در پست بعدیت بنویس تا مدیرا واست عوض کنن.
اینطوری افراد بیشتری برات نظر میدن اگر مشکلت توی تاپیک مطرح بشه و تو بهتر میتونی تصمیم بگیری.
مثلا بذار "رابطه غیر رسمی از طریق ایمیل برای بدست آوردن دل خواستگار" یا هر چی صلاح میبینی.
تا برات نظراتمون رو بگیم.
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)