ظاهرا اسم ایجا رو گذاشتن ، بوستان آرامش و تلطیف روح .
آیا همان کل کل سابق هست و آیا برای تلطیف روح ؟ و آیا چه ؟
مرا ترس آن افتاد که در پس گفته های خود ، مسیر این طریقت را به انحراف کشانده و از صراط مستقیم آن را دور نگه دارم ، لذا در پس این افکار ناچاراً همت ورزیده و با صرف ساعاتی خود را مجاب نمودم به زبان دیگر سخن به میان آورم.
.
لذا طریقتی را که از دوران احوالات جنگ و جدال در خاطر همایونی (!) مانده است ، ادامه خواهیم داد بلکه در راستای اجلاس غیر متاهل ها گامی هر چند ناچیز برداشته شود .








علاقه مندی ها (Bookmarks)