badluck عزیز سلام
به تالار همدردی خوش امدی
علت اینکه بفهمه دوستش داری چیه؟
هدف خاصی دارید؟
همدردی با روابط دختر و پسر بنا بدلایل روانشناسی مخالف هست
نظر شخصی منم اینه فکرت را کامل متمرکز به جنبه های دیگر زندگی کن و فکر ایجاد رابطه مجدد نباش
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)