سلام گلم
من فکر میکنم یک خورده از زندگی سرد شده .یا من اسمشو سردی میذارم .با یکم خلاقیت و تنوع میتونی یکم اونو به وجد بیاری .شدنی هست.من یک بار این کارو کردم جواب داده
در مورد سایتهای دوست یابی بگم که اصلا سعی نکن ایمیل چک کنی یا بازخواستش کنی با همون راهی که گفتم میتونی راهشو عوض کنی قبل اینکه دیر بشه و واقعا دوستی پیدا بشه.تغییر توی محیط زندگی چهره خودت تیپت یا حتی رنگ موهات بی تاثیر نیست.اینجوری ذهنش درگیر تو میشه تا یک سایت دوست یابی .گاهی یکنواختی باعث میشه مرد آدم سمت چیز دیگه ای برای تنوع بره.آخه اونا خیلی تنوع طلبن.میدونی که....








علاقه مندی ها (Bookmarks)