سلام
من با حرفای دوست عزیز گرد آفرین کاملا موافقم
من این ازدواج دارم تحمل می کنم و واقعا زمان هایی پیش میاد که تحملش غیر ممکنه
با هم ازدواج نکنید چون اخرش روزهای تلخی در انتظارتون
شوهر من هم عقایدی مثل شما داره ومن هم تقریبا مشابه دختر مورد علاقتون هستم
و امروز را می بینم و بتون می گم این ازدواج خوبی نخواهد بود








علاقه مندی ها (Bookmarks)