به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 آبان 92 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1391-5-11
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,218
    سطح
    19
    Points: 1,218, Level: 19
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    135

    تشکرشده 139 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    اولا که من سنگدل نیستم .
    دوما من بهت می گم که حواست رو جمع کنی .
    خیله خوب آقای کنجکاو و جسور پس ما رو هم بی خبر نذار .

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهسایی تشکرکرده است .

    مهسایی (پنجشنبه 06 مهر 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    اگر به تازگی نامزد کردند هنوز شناخت درستی از همسرش نداره. اون الان خودش هم نمی دونه که انتخابش درسته یا نه، چون تازه با هم آشنا شدند.

    دستان محترم،
    شما دو سه سال به این خانم فکر می کردید و علاقه داشتید و حتی دو سه ماه پیش هم گفتند خواستگار آمده باز جدی نگرفتید حالا که ازدواج کرده به تکاپو افتادید زندگیش را به هم بزنید؟

    از یک طرف می گید نمی شد روی نظر پدربزرگش حرف بزنه و این اجاره را نداره که از اول بگه نه، از اون طرف می گید از نامزدش جدا بشه.

    بیشتر از اون که مایل به ازدواج با دخترخاله ات باشی، افتادی روی لج. می خواهی کسی را که مدتی بهش فکر کردی و هیچ اقدامی هم نکردی سرگردون کنی.

    آقای محترم،
    این حرف شما دختر را به شک می ندازه. نه چون شما را دوست داره، بلکه چون الان در مرحله شناخت و شاید هم دل بستن به همسرش هست، اما شما با این کارتون افکارش را از تمرکز روی چیزی که باید بهش فکر کنه خارج می کنید. حتی ممکنه رو سادگی این حرف منتقل بشه و به گوش نامزد و ... برسه و سالهای اول زندگیشون دایم بحث و کشمکش و ناراحتی باشه به خاطر کار نسنجیده شما.

    به اون آقا هم فکر کنید که الان به نامزدش و زندگیش امید بسته و داره برای زندگیش برنامه ریزی می کنه. بعد شما می خوای بری زندگیش را به هم بزنی.

    حتی خودت هم مطمئن نیستی داری چیکار می کنی. زندگی و این طور که از رسوماتتون می گی آبروی دو نفر را الکی الکی فدای احساس نامطمئن خودت نکن.

  4. 11 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (سه شنبه 18 مهر 91)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    آقا دستان

    ببخشید اشتباه نشه من گفتم از مادرتون مشورت بگیرید نگفتم به مادرتون بگید که قطعا باید این کارو بکنه.

    دلیل اصلی برای این حرفم هم این بود که حداقل با گفتن به مادرتون و در واقع با درد دل کرد حالتون بهتر میشه و ضمنا یه آدم بالغ هم شرایط رو میسنجه و هم چون میتونه حضوری با شما صحبت کنه قدرت آرام کردن شما رو داره.

    اگر مادرتون به شما گفته بهترین راه فراموش کردن هست این کارو بکنید.

  6. 2 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (پنجشنبه 06 مهر 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 تیر 94 [ 08:51]
    تاریخ عضویت
    1391-7-05
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,158
    سطح
    28
    Points: 2,158, Level: 28
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 19 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    تمام دیروز و امروز به این موضوع فکر کردم قبل از پست 12 که " پیدا " عزیز گذاشتند هنوز قصدم همون بود گه گفته بودم. ولی حرفهاشون من رو به خوم اورد و متوجه عواقب این کار کرد. گفته بودم فکرهای بچه گونه به سراغم میاد این هم یکی از اونها بود.
    به مادرم گفتم که بیخیال ماجرا بشه و همه چی رو دست خدا بسپاریم. مادرم هم میگه اگه اون وقاعا نامزدش رو دوست نداشته باشه حتما به همش می زنه و اگه هم علاقه ای بینشون باشه حداقل ما این وسط اشتباهی نکردیم.
    ازتون ممنونم که کمکم کردید دید درستی از شرایطی که توش قرار دارم به دست بیارم.اما هنوز نمیتونم مهرشو از دلم بیرون کنم. همه چیز رو به گذشت زمان میسپارم چون هر اقدامی ممکنه عواقب پیش بینی نشده ای به دنبال داشته باشه.من صبر میکنم،صبر تا وقتی که شرایط یه کم ثبات پیدا کنه به قول شما شناختش از نامزدش بیشتر بشه یا اینکه اگه دوستش نداره همه پیو به هم بزنه اون وقت من هم تکلیف خودم رو می دونم.
    خدا رو شکر میکنم که اومدم توی سایت همدردی. از همه ی شما عزیزان بی نهایت سپاسگزارم. نمی دونم به چه طریقی قدردانتون باشم. از اینجا چه کاری از دست من بر میآد ولی آروز میکنم همیشه شاد و تندرست و کامیاب باشید.
    من باز هم این پست رو دنبال میکنم و منتظر حرف های سازنده تون هستم.
    یا حق

  8. 9 کاربر از پست مفید دستان تشکرکرده اند .

    دستان (جمعه 07 مهر 91)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    زنگ خطر!
    دیر بجنبی و هی وقتتو با مشورت و ورزش و ... هدر بدی قافیه را میبازیا. بعد خوندن عرایض بنده سریع پاشید و با چنگ و دندون خوشبختی آیندتون را بچسبید. اقدام درست را خودتون میدونید. مطرح کنید!البته اگه دیر نشده!! اگر شد که خوب و اگه نشد نهایت ی دلخوری کوچیک پیش میاد و بعدشم همه چیز کم کم فراموش میشه"حداقل تا آخر عمر افسوسش باهاتون نمیمونه

  10. کاربر روبرو از پست مفید کامران تشکرکرده است .

    کامران (پنجشنبه 06 مهر 91)

  11. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    سلام

    من به هيچ وجه با پاسخ كامروا موافق نيستم.
    فكر مي كنم پيدا بهترين راهنمايي رو به شما كرد.

    بگذاريد به زندگيشان برسند.
    ضمن اينكه هيچ تضميني نيست كه در صورت به هم زدن نامزدي ايشون شما با او ازدواج كنيد! و شايد هم ايشون شما رو مسئول به هم خوردن ازدواجش بداند.

    اين احساسات شما شايد تا حدودي طبيعي باشند و زمان لازم داريد تا فراموشش كنيد.

    شايد بتوانيد از اين ماجرا دو درس بگيريد:
    تا وقتي شرايط و قصد ازدواج نداريد درگير اينگونه احساسات نشويد.
    اگر قصد ازدواج با دختري (مجرد) داريد ازش خواستگاري كنيد و دست روي دست نگذاريد!

    اگر خواستيد مي توانيد حضوري با يك مشاور هم صحبت كنيد.

    موفق باشيد.

  12. 6 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (جمعه 07 مهر 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 13:20]
    تاریخ عضویت
    1391-5-24
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    417
    سطح
    8
    Points: 417, Level: 8
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    اون ديگه زن يكي ديگه است !!!!!
    از اين اتفاقات در دنيا زياد ميفته بيخيال باش - مثل دخترخالت كم نيست .
    مادرت هم چون دختر خواهرش بوده اينقدر اصرار داشته. اگه دختر جاريش هم بود همينقدر اصرار ميكرد ؟؟؟
    بيخيال سعي كن به زن مردم فكر نكني

  14. کاربر روبرو از پست مفید عشقولانه تشکرکرده است .

    عشقولانه (جمعه 07 مهر 91)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 تیر 94 [ 08:51]
    تاریخ عضویت
    1391-7-05
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,158
    سطح
    28
    Points: 2,158, Level: 28
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 19 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    از همه سپاسگزارم
    "kamrava " جان این خود خواهیه که من نسنجیده بیام آشوب به پا کنم و اقدام کنم بعد اگه من اشتباه میکردم چه؟ اگه اون به نامزدش ( هر چند اجباری ) علاقه پیدا کرده بود چه؟ به قول " پیدا " با این کار زندگی اونها رو تحت تاثیر قرار میدم و تلخ میکنم. من نمیخوام به هدفم به قیمت خراب کردن یه رابطه دیگه برسم. گفته بودم فقط در صورتی میخواستم این قضه رو ابراز کنم که مطمئن بشم دختر خاله م هم به من علاقه داره و بین اون و نامزدش هیچ علاقه ای وجود نداره. دونستنش هم خیلی سخته چون اون اینقدر حجب و حیا داره که محاله کسی بتونه بفهمه توی دلش چه خبره.پس من این ریسک رو نمی کنم. فقط میسپارمش دست گذشت زمان و امیدوارم و راضی ام به رضای خدا.

    ولی در کل یه کم بی انصافیه این وسط هیچکی به فکر من نیست. من شب با خیالش میخوابم صبح با خیالش بیدار میشم.اما نمی خوام در صورت اشتباه من، اون و خانوادش خسارتش رو بدهند. به خاطر همین تصمیم گرفتم سکوت کنم و صبر کنم.از "HAMED65" هم ممنونم خودم هم با تمام وجود این دو درس رو حس کردم.

    بعد اینکه آقا/خانم "عشقولانه" نامزد که نمیشه زن مردم! من هم اونقدر بی حیا و شرف نیستم که به زن مردم فکر کنم.
    از لطف همه سپاسگزارم

  16. 2 کاربر از پست مفید دستان تشکرکرده اند .

    دستان (جمعه 07 مهر 91)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 مهر 91 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1391-7-07
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    326
    سطح
    6
    Points: 326, Level: 6
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    اگه احساس میکنید واقعا دوستش دارید

    اگه احساس میکنید اون همسر زندگیتونه

    اگه احساس میکنید که به هم میخورید و مشکلی بینتون وجود نخواهد داشت

    از نظر من دست رو دست نذارید و سریع بجنبید تا دیر نشده چون ممکنه بعدا بخاطر این صبر پشیمون بشید. اول از همه به مادرتون بگید. و به خواهرتون و بعد از احساستون نسبت دختر خاله تون بگید تا مادرتون مطمئن شن که جدی هستید بعد خودشون میدونن چیکار کنن...

    غصه نخورید هنوز دیر نشده....موفق باشید

  18. 2 کاربر از پست مفید zendegy2 تشکرکرده اند .

    zendegy2 (یکشنبه 09 مهر 91)

  19. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 تیر 94 [ 08:51]
    تاریخ عضویت
    1391-7-05
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,158
    سطح
    28
    Points: 2,158, Level: 28
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 19 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خاله م رو دوست دارم اما به کس دیگه بله گفتند.راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم.

    با مادرم صحبت کردم اون هم پیشنهاد کرد صبر کنم چون همونطور که گفتم عنوان کردن این قضیه میتونه مشکلات فامیلی بوجود بیاره البته برای من مشکل چندانی بوجود نمیاد در حد یه دلخوری کوتاه مدت خواهد بود ولی میتونه برای خونواده خاله م مخصوصا فامیل پدری دختر خاله م مشکل ساز بشه به خاطر همون رسم و رسوماتی که توی پست های قبلی گفتم. من هم تصمیم گرفتم صبر کنم ولی خیلی بی تابم. باور کنید خیلی سخته دست روی دست گذاشتن و هیچ کاری نکردن.

  20. 3 کاربر از پست مفید دستان تشکرکرده اند .

    mati (یکشنبه 09 تیر 92), دستان (جمعه 07 مهر 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ازدواج با دوست دختر رفیقم.راهنماییم کنید
    توسط amin_love در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 شهریور 95, 10:43
  2. من دختر داییم و دوست دارم اما با۱۰۰ تا مشکل که میخوام خودکشی کنم
    توسط yosef در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 91, 13:25
  3. +لطفا راهنماییم کنید تا اشتباه نکنم.رابطم با دوست پسرم تا چه حد؟
    توسط khodam در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 11 شهریور 91, 01:13
  4. +آیا داشتن دوست دختر باعث پایین آمدن ایمان میشه ؟
    توسط TECH در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 فروردین 88, 22:17
  5. دوست دارمبا دختر داییم ازدواج کنم اونم میدونه ولی ...
    توسط ََAfshindivx در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 آبان 87, 13:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.