ممنونم دوستای خوبم از جواباتون
البته قبول دارم مو داشتن یا نداشتن به شخصیت آدم چیزی اضافه نمیکنه .
فقط من یه خورده با احساسات متناقض خودم نمیتونم کنار بیام
واقعا احساسم نسبت به ایشون نوسان داره یه موقعهایی خیلی ازش خوشم میاد تا جاییکه میترسم از دستش بدم
یه موقعهاییم احساس میکنم بیشتر ازش دفع میشم تا جذبش بشم.
برای همینم پیش خودم استنباط کردم شاید بخاطر کم موییشه. واقعا نمیدونم. شاید احساسات من غیر طبیعیه
چون ایشون میشه گفت تقریبا همه معیارای منو داره دوس ندارم بخاطر حساسیتای بیجام این موقعیتو از دست بدم
وقتایی که با هم بیرون میریمو در مورد خودمون حرف میزنیم و ایشون به من اعتماد به نفس میده جذبش میشم
وقتاییم که نمیبینمش چند روز بعد مثلا عکسشو تو فیسبوک میبینم احساس دافعه دارم
به نظرتون این احساس بعد از ازدواج ثابت میشه ممکنه بهش علاقمند بشم و علاقمند باقی بمونم؟ یا اینکه بازم همینجوری نوسانی میمونه و من ممکنه ازش دفع بشم و نتونم باهاش ارتباط خوبی برقرار کنم؟ واقعا میترسم از همچین روزی....








علاقه مندی ها (Bookmarks)