عجله ..... عجله .... عجله ......
با این همه سرعت به کجا می روی ؟؟ با این همه سرعت مرا به کدامین سرای می بری ؟؟؟
حال هم عجله داری !!!!"
با من صبور باش که صبرت ؛ سرعتم را زیاد می کنم ....
تشکرشده 3,286 در 817 پست
عجله ..... عجله .... عجله ......
با این همه سرعت به کجا می روی ؟؟ با این همه سرعت مرا به کدامین سرای می بری ؟؟؟
حال هم عجله داری !!!!"
با من صبور باش که صبرت ؛ سرعتم را زیاد می کنم ....
lord.hamed (جمعه 04 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)