به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 58 , از مجموع 58
  1. #51
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 91 [ 23:49]
    تاریخ عضویت
    1389-9-16
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    3,588
    سطح
    37
    Points: 3,588, Level: 37
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    175

    تشکرشده 175 در 96 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.

    دختر مهربون می تونم کاملا حست را درک کنم ، عزیزم خیلی سخته منم شرایطی تقریبا مشابه تو را دارم یه موقع ها اینقدر گریه می کنم که صبح چشام دیگه باز نمیشه و از ترس اینکه کسی نفهمه خودم را تو اتاق محبوس می کنم ، می فهمم چقدر سخته که آدم تو لحظه هایی که باید شاد باشه ناراحته ، ولی عزیزم خدا می خواهد ما را تو این شرایط امتحان کنه از خود خدا بخواه که بهت صبر بده ، توانایی ات را زیاد کنه ، عزیزم این تصمیمی که بخواهی به این دلیل ازدواج نکنی کاملا اشتباه است ، می فهممت بودن تو این شرایط خیلی سخته ولی اینو بدون که با یک تصمیم درست می تونی ادامه زندگی ات را به بهترین شکل ادامه بدهی و از تجربه هایی که تا الان کسب کردی استفاده کنی و یه زندگی شیرین داشته باشی

  2. 3 کاربر از پست مفید sara20 تشکرکرده اند .

    sara20 (جمعه 28 مرداد 90)

  3. #52
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.

    دختر مهربون
    همه تاپیک رو خوندم مثل اینکه بیشتر دلت می خواد از غصه هات بنویسی و سبک شی تا اینکه دنبال راه چاره باشی
    اگه اینطور نیست راجع به اون عامل بیرونی بیشتر بنویس
    اصلا مهم نیست که مشکلت با تیتر تاپیک هم خوانی نداشته باشه

    سن پدر مادرت نسبتا زیاده ، تو اینجور خونواده ها همیشه علاوه بر پدر و مادر عقیده فرزند ارشد به خصوص پسر جایگاه ویژه ای داره
    این فرزند ارشد چند سالشه و رابطه شما باهاش چطوریه؟
    در کل برادرات از نظر عاطفی چه برخوردی با شما دارن ؟
    فکر میکنم در مورد ازدواجت باید بیشتر با اونا هماهنگ بشی ، میشه روی کمک و همراهیشون حساب کرد؟
    میتونی جزئیات مشکلت رو بیشتر باز کنی ؟

    البته شاید فقط میخوای درد دل کنی

  4. 2 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (جمعه 28 مرداد 90)

  5. #53
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.

    سلام دختر مهربون عزیز
    منم با تموم وجودم درکت میکنم .همه دوران کودکی و نوجوانییم به دعواها و کتک کاری پدرو مادرم با هم گذشت .اون روزا منم بیرون از خونه خیلی شاد و شنگول رفتار میکردم . یه نقاب که هیچکس نفهمه تو دلم چه خبره ، حتی نزدیکترین دوستام. اینقدر تو این کار ماهر شده بودم که این روزا وقتی یکی رو میبینم که خیلی خیلی شاد و خوشحال رفتار میکنه به شادی و خوشبختیش شک میکنم همش فکر میکنم اینم یه نقابه ....

    ولی خدا رو شکر الان خیلی بهتر شدن . به نظر من همه مردا وقتی به دهه پنجم زندگیشون میرسن آروم میشن و میفهمن بحث و دعوا بر سر خیلی چیزای کوچک ارزش برهم خوردن آرامش آدمو نداره. امیدوارم پدرتو هم هرچه زودتربه این نتیجه برسه.
    فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی

    یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.


  6. کاربر روبرو از پست مفید پاییزان تشکرکرده است .

    پاییزان (جمعه 28 مرداد 90)

  7. #54
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    Red face RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.

    سلام.
    ممنونم که برام جواب گذاشتید
    بیشتر دوس داشتم فقط حرفم رو اینجا بگم.
    شاید فکر کنید که خیلی بیش از حد از اتفاقای بد زندگیم برای بقیه تعریف میکنم.
    اما توی دنیای واقعیم اصلاً اینجوری نیست. اصلاً دوس ندارم کسی رو با حرفام ناراحت کنم.
    درد و دل کردن گوش شنوا میخواد که برای من به ندرت پیدا میشه.
    فقط همین جا رو دارم برای زدن حرفایی از این جنس.
    در هر صورت ببخشید که گاه و بیگاه میام و با گفتن حس های بدم ناراحتتون میکنم

    اما جواب سوالایی که ازم پرسیدید،


    نقل قول نوشته اصلی توسط deyvid
    ببخشیدیه سوال هم داشتم تو جروبحث خونه مقصر اصلی کیه؟؟؟؟؟
    ممنونم از شما
    راستش همین چند صفحه قبل، توی همین تاپیک نوشته بودم که مقصر اصلی از نظر من پدرمه.
    اگه نگم توی همه ی بحثا، توی اکثرشون اینجوریه. اما بچه ها میگفتن شاید در نظر اول یکی رو مقصر بدونی. ولی شاید قضاوتت اشتباه باشه.
    از این جهت که پدرم اخلاق خیلی خاصی داره که خیلی سخت میشه باهاش کنار اومد و هیچ تلاشی برای تغییر اخلاقش نکرده، پدرم رو مقصر میدونم. اما از یه جهت دیگه، مادرم هم اگه قبول کرده باهاش زندگی کنه و اخلاقش دستش هست، نباید کاری کنه که اوضاع بدتر بشه.
    من که دارم از نزدیک میبینم، اینکه جوری زندگی کنی که پدرم هیچ ایرادی به کارات نگیره، فوق العاده سخته. از این نظر به مادرم حق میدم. اما تا یه حدودایی میشه رعایت کرد. که حداقل هر روز دعوا نباشه.

    سارای عزیزم، متاسفم که توی این موارد با هم مشترکیم.
    از حرفای قشنگت ممنونم. امیدوارم به زودی شرایطت برات عوض بشه و اون آرامشی که تا به حال خیلی کمرنگ توی زندگیت بوده رو پر رنگ تر ببینی.

  8. کاربر روبرو از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده است .

    دختر مهربون (جمعه 28 مرداد 90)

  9. #55
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    دختر مهربون
    همه تاپیک رو خوندم مثل اینکه بیشتر دلت می خواد از غصه هات بنویسی و سبک شی تا اینکه دنبال راه چاره باشی
    اگه اینطور نیست راجع به اون عامل بیرونی بیشتر بنویس
    اصلا مهم نیست که مشکلت با تیتر تاپیک هم خوانی نداشته باشه

    سن پدر مادرت نسبتا زیاده ، تو اینجور خونواده ها همیشه علاوه بر پدر و مادر عقیده فرزند ارشد به خصوص پسر جایگاه ویژه ای داره
    این فرزند ارشد چند سالشه و رابطه شما باهاش چطوریه؟
    در کل برادرات از نظر عاطفی چه برخوردی با شما دارن ؟
    فکر میکنم در مورد ازدواجت باید بیشتر با اونا هماهنگ بشی ، میشه روی کمک و همراهیشون حساب کرد؟
    میتونی جزئیات مشکلت رو بیشتر باز کنی ؟

    البته شاید فقط میخوای درد دل کنی
    ممنونم که وقت گذاشتی و خوندی

    درسته. همینجوری که میگی هست. فرزند ارشد خانواده نظرش مهمه. اما تا قبل از ازدواجش اینجوری بود. چون برای ازدواج، خودش، خانمش رو انتخاب کرده بود و پدرم راضی نبود، اوضاع تغییر کرد.
    در کل رابطه ای که با برادرام دارم خوبه. وقتایی که با هم هستیم، میگیم، میخندیم، بعضی وقتا با هم بگو مگو میکنیم، (البته خیلی دعوا و جرو بحثی که بین خواهر برادرا پیش میاد، بین ما پیش نمیاد)
    اما با همه ی اینا، رابطمون سطحیه. به هیچ عنوان نمیشینیم با هم درد و دل کنیم یا راجع به مشکلاتمون با هم حرف بزنیم.بجز یکی دو مورد که اخیراً پیش اومده.

    منظورت رو متوجه نشدم از اینکه گفتی باید باهاشون هماهنگ بشم! همینطور از اینکه میشه روی کمکشون حساب کرد یا نه!
    اگه دوس داشتی منظورت رو توضیح بده تا متوجه بشم

    در مورد سوال آخری، اگه منظورت اینه که جزییات دعوای پدر مادرم رو اینجا بگم،نه. دوس ندارم مشکلم رو بیشتر باز کنم.چون حتی یادآوریشون و نوشتن اونا اذیتم میکنه. ببخشید

    بازم ممنونم که وقت گذاشتی

    پاییزان عزیز، ممنونم.درست میگی. سن مردا که بیشتر بشه بعضی از این اخلاقاشون بهتر میشه. پدر منم در مقایسه با چندین سال پیش تغییر کرده. اما تغییر کرده و هنوز این همه بحث توی خونمون هست.
    خوشحالم که اوضاع برای شما بهتر شده.
    امیدوارم یه آرامش پایدار توی خونتون برقرار بشه

  10. 2 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (جمعه 28 مرداد 90)

  11. #56
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.

    نه مسئله دعوای پدر مادرت نیست
    این چند سال که خوب یا بد گذشت اما مهمترین انتخابت نباید تحت تاثیر روابط والدینت بشه
    موضوع اینه که چه اتفاقی افتاده که شما نمیتونی از احساست بگی نمیتونی از علایق و نهایتا انتخابت حرف بزنی؟
    چرا باید حتی تصور کنی که شرایط اونقدر سخته که باید قید ازدواجو بزنی ؟
    نمیدونم ولی بنظر من باید نقش برادرات رو تو زندگی و تصمیماتت پررنگ تر کنی چون احتمالا منطقی تر از پدرت هستن
    البته من اصلا متوجه نشدم ایا میخوای راجع به ازدواجت تو این تاپیک حرف بزنیم ؟؟

  12. کاربر روبرو از پست مفید meysamm تشکرکرده است .

    meysamm (یکشنبه 17 مهر 90)

  13. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 دی 91 [ 15:25]
    تاریخ عضویت
    1391-6-12
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    546
    سطح
    10
    Points: 546, Level: 10
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 19 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.

    پدرم هرچی حرف رکیک به مادرم میزنه اگه جواب بده خون به پا میشه. خدا نگدره ازش. دلم واسه مامانم میسوزه از کناره مامانم رد میشه بهش فحش میده. خدایا اینه عدالتت؟؟ واقعا نمیبینی 30 ساله داره مادرمو رنج میده؟!؟

  14. #58
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan
    لطفا" در تایپک های تاریخ گذشته پست ارسال نکنید، توجه به تاپیکهای زنده موجب میشود،زحمات شما بی ثمر نباشد


    sepeedeh_1989 عزیز تاپیک خودت را دنبال کن تا به نتیجه دلخواه برسی

  15. کاربر روبرو از پست مفید ویدا@ تشکرکرده است .

    ویدا@ (پنجشنبه 06 مهر 91)


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عوارض اختلاف طبقاتی بعد از چند سال
    توسط hanie_66 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 دی 95, 13:29
  2. دعوا با خانمم و آشتی
    توسط meghdad در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 01 اسفند 94, 09:18
  3. شوهرم باز باهام دعوای سختی کرد
    توسط نیلوفرغمگین* در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 شهریور 94, 13:10
  4. وقتی پدر و مادرم دعوا می کنند من چطوری کمک شون کنم
    توسط بانوى مهر در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 خرداد 94, 18:10
  5. وقتی من و خدا جایمان عوض شد!!!
    توسط bahar.shadi در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 91, 11:26

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.