RE: وقتی از دعواشون به حد جنون اذیت میشم.
سلام دختر مهربون عزیز
منم با تموم وجودم درکت میکنم .همه دوران کودکی و نوجوانییم به دعواها و کتک کاری پدرو مادرم با هم گذشت .اون روزا منم بیرون از خونه خیلی شاد و شنگول رفتار میکردم . یه نقاب که هیچکس نفهمه تو دلم چه خبره ، حتی نزدیکترین دوستام. اینقدر تو این کار ماهر شده بودم که این روزا وقتی یکی رو میبینم که خیلی خیلی شاد و خوشحال رفتار میکنه به شادی و خوشبختیش شک میکنم همش فکر میکنم اینم یه نقابه ....
ولی خدا رو شکر الان خیلی بهتر شدن . به نظر من همه مردا وقتی به دهه پنجم زندگیشون میرسن آروم میشن و میفهمن بحث و دعوا بر سر خیلی چیزای کوچک ارزش برهم خوردن آرامش آدمو نداره. امیدوارم پدرتو هم هرچه زودتربه این نتیجه برسه.
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
علاقه مندی ها (Bookmarks)