سلام دوست عزیزم
من فکر میکنم اطلاعاتی که دادین کافی نیست برای قضاوت.اطلاعاتی که دادیین یه جورایی عدم شتاخت و استرس خودتون توش قاطی شده.در این مورد مشه 2 دیدگاه متفاوت داشت:
1.خوشبین: خوب ازدواج به جز بار عاطفی که داره یه جور قرارداد هم هست و خیلی عاقلانه هست که در مورد هزینه ای که در توانش هست و مهریه صحبت کنه.در مورد حقوق شما هم خیلی دور از ذهن نیست که شما هم در مخارج منزل سهم داشته باشین البته بهتر ه با ظرافت گفته شه. توجیهشون در مورد کادوی تولد رو نمیپسندم.
2.بدبین: مرد خصیصی هستن و دقت کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)