شوکا جان وقتی صحبت از مهریه میشه بحث موندن و نموندن مطرح نیست. به نظر من اگر بتونی مهریه ات را نصف اموال فعلی بذاری بهترین کاره. اما چجوری؟ دقیقا ببینید الان ملک یا زمین چی داره؟ بگو از همینا همین اول کاری هم تو مهریه ات بذاره و هم به نامت بزنه. من فکر میکنم تو مهریه نباید دنبال بعد مادیش باشی. ممکنه سکه از نظر قیمتی بیشتر به دردت بخوره اما برای تویی که داری میری مملکت غریب بهترین چیز اینه که مثلا اگه آقا خونه داره نصف ازش تو مهریه ی تو باشه. ولی نصفی که همین الان تعیین بشه. یعنی دقیقا مطابق سنت ایران. به نظر من مهریه به شیوه ی غربی به درد کسی میخوره که خودش و دو نسل قبل ترش تو همون کانادا زندگی کرده باشن. یعنی مطابق با فرهنگ غربی ها باشن. فرهنگ و نیازها و روحیات ما ایرانی ها خیلی متفاوته








علاقه مندی ها (Bookmarks)