به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: مشكلات مالي من و همسرم

    همسرت چند ساله که داره کار میکنه؟

    از موقعی که درآمدش خوب بوده آیا پی اندازی داره؟

    به نظ من توی این شرایط ایشون باید از خواهر برادرش بخواد پولشو پس بدن.حداقلش اینه که یک تمرینی میشه که توی جامعه با کم رویی اجازه نده دیگران حقش رو پایمال کنن.

    اگه قراره شما سرمایه گذاری کنی ایشون خودش هم باید یه حرکتی بکنه نمیشه شما پولت رو در اختیار بذاری ایشون حتی مطالباتش رو هم از اطرافیان طلب نکنه.

    حالا اگه طلب کنه و اونا ندن حداقل میشه گفت سعیش رو کرده ولی اگه طلب نکنه یعنی اینکه توی بازار آزاد زیاد نمیتونه موفق باشه چون توی بازار گرگ زیاده و اگه یه کم سادگی کنی یکدفعه میبینی هر چی داشتی از دستت رفته.

    اینکه میگی ایشون تا آخر شب راحت پای کامپیوتر میشینه (در حالی که بیکار هست و باید دغدغه اون رو داشته باشه) مفهومش از نظر من اینه که ایشون یک مقدار بی خیال هست.چون کسی که کاری هم نداره باید شب زود بخوابه تا صبح سرحال دنبال کار بگرده.

    اگه خواستی هم سرمایه گذاری کنی حتما توی قسمتی سرمایه گذاری کن که پولش قابل وصول هست مثلا به جای خرید خونه مغازه بگیر که یه ملک باشه که به هرحال قابل از دست رفتن نباشه.

    البته من حدسم رو گفتم

    الان شرایط کار آزاد خراب هست چه برسه به اینکه کسی بی خیال هم بخواد رفتار کنه.

    شغل دولتی و کارمندی برای همسرت وجود نداره؟

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 شهریور 94 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1391-6-12
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    2,367
    سطح
    29
    Points: 2,367, Level: 29
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    9

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكلات مالي من و همسرم

    دقيق نميدونم شايد 10 سال و كارهاي مختلف
    پس اندازي نداره فقط وام هايي رو كه ميگرفته مجبور بوده برگردونه و الان فقط يه ماشين داره
    قبلا خيلي ولخرجي ميكرده و مسافرت و خوش گذروني زياد داشته
    يه نكته اينكه همسرم به خواست خودش پولاشو به ديگران ميده و اصلا كم رويي در كار نيست برعكس خيلي وقتا من از صراحتي كه توي بيان خواسته هاش به اطرافيان داره تعجب ميكنم
    اون اعتقادش اينه كه ما الان با اين پول ها مشكلمون حل نميشه و من نميتونم اين منطق رو قبول كنم و ميگم خب همه ي آدم ها از يه جايي براي پس انداز شروع كردن
    الان هر جا بري واسه مصاحبه گواهي سوء پيشينه ميخوان ازت و ايشون يه سوء سابقه سياسي تو پروندش داره كه مربوط ميشه به نوجونيش

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 شهریور 94 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1391-6-12
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    2,367
    سطح
    29
    Points: 2,367, Level: 29
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    9

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    جشن عروسي دو برادر در يك سالن

    سلام دوستاي عزيزم
    من زياد وقت ندارم ازتون خواهش ميكنم كمكم كنيد زودتر تصميم بگيرم
    من و جاريم هر دو يكساله كه عقد كرديم و تا دو هفته ديگه برادر شوهرم قراره يه جشن بگيره و برن سر خونه زندگي خودشون ديروز بحث عروسي و تالار بود سر يه شوخي كوچيك بحث كشيد به اينجا كه بد نيست حالا كه دارن جشن ميگيرن ما هم جشنمون رو بگيريم كه هزينه هامون نصف بشه و من هم اونموقع نميدونم چي شد كه قبول كردم مراسم رو با اونها همزمان و در يك سالن برگزار كنيم ولي الان كه بهش فكر ميكنم خيلي به نظرم مسخره مياد و به هر كي گفتم با تعجب ميگه همچين كاري نكنيا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
    دارم ديوونه ميشم
    روم نميشه الان بگم نه
    بزرگترين مشكل كار هم اينجاس كه ما حالا حالاها قرار نيست بريم خونه ي خودمون (به خاطر شرايط كاري همسرم و مشكلات مالي كه قبلا گفته بودم)
    فكر كنيد همه بعد مراسم ميرن خونه ي برادر شوهرم اونوقت من و شوهرم چيكار كنيم مثل آدماي سرخوش يه گوشه وايسيم بقيه رو نگاه كنيم ؟
    نميدونم چرا اين پيشنهاد احمقانه رو دادم فقط 11 روز فرصت دارم و هيچگونه آمادگي براي مراسم ندارم
    خدايا كمكم كن


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.