به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهش بگم دوسش دارم؟؟

    سلام مژگان جان

    اگه تصميمت رو براي تبريك گفتن گرفتي و الان فقط دنبال گرفتن تاييديه از ما هستي كه هيچي....

    اما اگه هنوز تصميم قطعي نگرفتي و براي راهنمايي گرفتن اينجايي، بايد بگم:
    به عنوان يه دوست كه متاسفانه مثل شما تجربه سختي هم داشته، بهت پيشنهاد ميكنم كه تولدشون رو بهشون تبريك نگين


    ياداوري اين قضيه كه هنوز به يادش هستين هيچ نتيجه خاصي رو براي شما به همراه نمياره.... يه مرد مثل ما خانوم ها با شنيدن اين جملات و اينكه بفهمه هنوز يه خانم به يادشه احساساتي نميشه و اشكش در نمياد....

    تنها اتفاقي كه احتمالا واسش پيش مياد اينه كه بگه: ""من چه قدر باحالم كه اين هنوز دنبالمه "" و احساس غرور بهش دست ميده ...

    **** اگه دنبال يه رابطه رسمي با ايشون هستين و فكر ميكنين با اين تبريك ايشون تغيير راي ميدن و ميان خواستگاري سخت در اشتباهين ((من اين راه رو تجربه كردم))

    ****اما اگه دوباره دلت هواي يه رابطه بي تعهد رو كرده و ميخواي دوباره چند صباحي باهاش باشي، مختاري كه هر كاري بكني ...((و فقط بدون كه اين وسط دوباره توئي كه ضرر ميكني))

    ****و اما اگه هيچ كدوم از موارد بالا مد نظرت نيست و فقط ميخواي همين طوري بهش تبريك بگي كه يه كاري كرده باشي، بازم من ميگم اين كار رو نكن، چون اون آقا بد برداشت ميكنه و تو خودت رو كوچيك ميكني... غرور واسه يه زن خيلي زيباست... اين رو يادت نره عزيزم

    چيزي كه مسلمه اينه كه اين آقا اگه راغب بود به ادامه رابطه شما رو از خودش دور نميكرد و حداقل تلاشي براي راضي كردن خانواده اش ميكرد... نه اينكه زل بزنه تو چشماي شما و بگه: مخالفن .... اگه هم واسش سخت بوده كه اين حرف رو به شما بزنه شايد فقط ترس از برخورد شما داشته و اينكه چرا تو اين مدت با احساساتتون بازي كردن، نه چيزه ديگه اي

    شما با اين كارتون باعث نميشين كه اين آقا فكر كنن كه شما خيلي ""با گذشت و بخشنده اين""
    بلكه با اين كار باعث ميشين كه ايشون فكر كنن: ""اصلا كار اشتباهي مرتكب نشدن و با احساسات شما بازي نشده ، بلكه از نظر شما عزييييييييييييييزترم شدن""


    اگه اون هنوز شما رو از ياد نبرده باشه، خودش اقدام ميكنه... پس شما فرموشش كن ديگه... كسي كه مانع ازدواجتون شد اون آقا و خانوادش بود پس اگه بخواد تلاشي هم صورت بگيره بايد از طرف اون آقا باشه نه شما


  2. 7 کاربر از پست مفید rama25 تشکرکرده اند .

    rama25 (دوشنبه 03 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا احساس من نوسان دارد؟؟
    توسط مه و خورشيد 75 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 فروردین 96, 13:49
  2. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  3. میخوام فراموشش کنم چون دوسش دارم
    توسط saharnaaz در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: شنبه 30 شهریور 92, 01:30
  4. با تهدیدای همکلاسیم چه کنم؟؟ فک میکرده من دوسش دارم و دوست دخترشم
    توسط paniz93 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 مرداد 92, 23:01
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.