خیلی ممنون، خیلی کمکم کردین، از همه کسانی که بهم کمک کردن جا داره تشکر کنم،
اخرش یه دفعه موضوع رو برعکس کرد، گفت 3 نفر از من رونده شدن، حالا تو هم برو دیگه برنگرد حتی اگر ازت خواهش هم کردم دیگه برنگرد، برو به فکر درس ت باش، نمی دونم یه دفعه چی شد، موضوع رو برگردوند...
اصن انگار توهین ها و حرفاش یادش رفت...
آخرش من گفتم کار دارم، خداحافظی کردم... اصن نفهمیدم چی شد... حالم خیلی گرفته اس، نه به اون حرفاش، نه به آخرش... خودمم موندم... والا دیگه نمیدونم چی کار کنم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)