به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم خفه میشم...ایراد پشت ایراد.همش انتقاد

    خواهش میکنم
    دوست من وظیفۀ منه که تجربیات و دانسته های خودمو برای کمک به شما مطرح کنم ولی حرفای منم ممکنه کاملا درست نباشه چون من کاملا شرایط شما رو نمیدونم که
    بدونید که این شمایید که مسئولید بخونید و فکر کنید
    خیلی خوبه که میخواین در این زمینه مطالعه کنید به من که خیلی کمک کرد

    ببینید به نظر من برادرتون زندگیشو برای جلب توجه والد خودش و والدین گذاشته حالا میخواد به طور مستقیم به شما و دیگران و به طور غیر مستقیم به خودش ثابت کنه که کاری که کرده درست بوده

    قطعا خیلی از کارایی که ایشون بهتون توصیه میکنن درست هستش نباید به حرفاشون واکنش احساسی نشون بدین وقتی که یه راهکاری میدن همون موقع چون احتمالا روش حساسین بهش فکر نکنین ولی یادداشتش کنین و بعدا بهش فکر کنید و با فکر خودتون و مشورت کسانی که تجربه دارن (به جز افراد خونواده که رو حرفشون حساسین) تصمیم بگیرید اونموقع اگر که تصمیم گرفتید به خاطر حرف برادرتون هرگز عوض و ارزشیابیش نکنین


    نقل قول نوشته اصلی توسط bartar_fekra
    ولی ن متوجه نشدم توی این زمینه اطلاع کسب کنم در نهایت چه اتفاقی میفته؟یعنی نسبت به امر و نهی هاش بی توجه میشم؟میشه توضیح بدین.

    یه سوال
    الان در مقابل باید و نباید هایی که برای من تعریف میکنه چی کار کنم؟....جوابش رو بدم؟....مخالفت کنم؟....قبول کنم؟



    الان در مقابل همچین رفتاری من باید چه واکنش نشان بدم؟
    دوست من سعی کنید که ازشون دور باشید اگه تو اتاقن از اتاق برید بیرون
    فقط سکوت کنید چون هر چی که با هم کل کل کنید اوضاع بدتر میشه
    اگر بهتون فشار میاد سعی کنید که اینا رو برای خودتون بنویسید
    با دوستاتون درد دل کنید

    همیشه یادتون باشه که هر چقدرم که بد عمل کنید تا وقتی که به کسی ضربه نزدید کسی حق نداره تحقیرتون کنه بیشتر به خودتون حق بدید که میخواین خودتون باشین

    بازم تأکید میکنم حرفاشونو بشنوین و در لحظه روش فکر نکنین فقط یادداشت کنین و بعدا به عنوان یه راهکار روش فکر کنید اینجوری از دستی که احتمالا برای سیلی به سمتتون دراز شده نوازش میبینید و نتایج خوبی رو به دست میارید

    ببینید یه حقیقتی هست و اون اینه که رفتار خانواده روی میزان شادی انسان اثر داره و نمیشه این اثر رو انکار کرد! نمیشه من بگم که براتون مهم نباشه که خونواده ای که باهاشون زندگی میکنین چه فکری در مورد شما دارن

    ولی
    مسئله اینجاست که شما دارین بر اساس حرف اونا خودتون رو میسنجید و این چیزیه که نباید اتفاق بیفته

    وقتی که مطالعه کنید و خودتون رو قوی کنید اول تأیید و محبت خودتون و به مرور تأیید و محبت دیگران رو جلب خواهید کرد

  2. کاربر روبرو از پست مفید unknownGirl تشکرکرده است .

    unknownGirl (یکشنبه 02 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.