RE: صندلی داغ سری دهم
سلام بر نادیای عزیز
خوبی خانومی؟
خب حالا که یه کم سرتون خلوت شده من اومدم. با اون همه سوالای پدربزرگ ، دلم نمیومد سوال بذارم.
هر کدوم تکراری بود جواب نده
**پشیمون نشدی از اینکه قبول کردی بشینی رو صندلی داغ؟
**آخرین باری که با یکی دعوای جدی داشتی کی بوده؟؟و با کی؟؟
**کدوم بجش سایت رو بیشتر دوست داری؟؟؟
**از کسی متنفری؟؟
**بهترین و قشنگترین جمله ای که تا حالا شنیدی؟
**بهترین کادو که دادی؟
** اگه قرار باشه از یکی حلالیت بگیرین اون کیه؟
**قدیمی ترین خاطره ای که از کودکیت یادت میاد چی بوده؟
**آخرین باری که گریه کردین؟
ا**گه من بشینم رو صندلی داغ اولین سوالی که دوست داری ازم بپرسی چیه؟؟؟
**شب ها قبل از خواب معمولا به چي فكر مي كني؟
**شده وقتی کتاب رمان میخونید باهاش گریه کنی؟ کتاب بامداد خمار رو خوندی؟
**وقتی واسه اولین بار فهمیدی میخوای مادر بشی چه حسی داشتی؟
**نیما الان دقیقا چند سالشه؟ فکر میکنی دعوای شما و پدرشون یادش مونده؟
**اگر برگردی عقب چه رفتاریتو تو زندگی با همسرت تغییر میدی؟
ممنون عزیزم.شاد باشی همیشه
:72:
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
علاقه مندی ها (Bookmarks)