سلام دوست عزیز
همه ما در هر سرایطی باشیم، بعد از یه مدت برامون عادی میشه و خوب نیاز به تغییر و تحول داریم تا از روز مرگی خلاص شیم، به نظرم یه لیستی از علایقت تهیه کن، (هنر،ورزش،سرگرمی..)مخصوصا اون علایقی که دوست داری وقت بزاری اما هیچ وقت فرصتش رو پیدا نکردی، زمانهایت را ببین و بررسی کن، اولویت بندی کن،
برای خودت وقت بزار، شده از خواب صبحت بزنی، شده از اتراحت و زود رسیدن به منزل بزنی، سعی در وقت گذاشتن برای خودت داشته باش، مثلا یه ورزش را شروع کن و به صورت جدی دنبال کن، بعد از یک سال میبینی، یه فیلد ورزشی را حرفه ای میتونی دنبال کنی، اونوقت یک سری هیجانات وارد زندگیت میشه که زندگیت را از روز مرگی خلاص میکنه،
کارت هم اگر خوبه سعی نکن با افکار منفی فضا رو برای خودت فرسایشی کنی، نوع نگاهت را عوض کن، عوض اینکه صبحها به عشقه خواب شب پاشی، صبحها یه ساعت زودتر پاشو، تو این یک ساعت هزار تا کار میشه کرد، عصرها هم یه برامه بزار، مثلا روزهای فرد نقاشی، روزهای زوج کلاس تنیس، جمعه ها هم با خانواده یا دوستان، کوه یا ماهیگیری، اینجوری صبحها که پا میشی به عشق کلاسه عصر نیرو میگیری، اونقدر ذهنت درگیر میشه که دیگه به کارت و... کمتر فکر میکنی،
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)