با سلام
من واقعا دربرابر تاپيكهاي شما يك فرد خام خام وبي تجربه هستم در اندازه اي نيستم كه حرفي يا پيشنهادي بدم فقط خواستم يه مطلبي را بگم:
واسه اينكه اعتماد جفتتون بهم برگرده نياز به زمان هست بيشتر از چند روز شايد به اندازه يكي دوسال .
خراب كردن زندگي دوزاده ساله در عرض چند ماه به سادگي امكان داره كه خودتون شاهدش بوديد ولي ساختن و از اول پي ريزي كردن زمان طولاني تري را ميخواهد .
خدا به شما يه فرزند داده اين هديه خدا بعنوان حلقه اتصال شما دونفره ، كمي هم به فكردخترتون باشيد ( خطاب به شما وخانمتون ميگم ، نه فقط شما)
خانمتون شوهر داشته وخانواده خوبي داشته بدون هيچ مشكل حادي ولي دچار يه چالش شد فكرميكنيد دخترتون چي ميشه با اين همه گرگ كه وجود داره؟
آسيب هاي اجتماعي واسه دختراي امروز واسه اوناييش كه خانواده خوب وفهميده و پدر ومادر دارن زياده ، بچه هاي طلاق اسيبهاشون بيشتره ها .
اينها فقط نظر شخصي من بود اميدوارم ناراحت نشده باشيد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)