من برنامه نویسم و عاشق طراحی وب سایت.الان هم دارم تو رشته ی مهندسی نرم افزار درس میخونم (لیسانس)نوشته اصلی توسط keyvan
من فرزند اول یه خانواده ی پنج نفره که دو خواهر دارم.
تشکرشده 31 در 14 پست
من برنامه نویسم و عاشق طراحی وب سایت.الان هم دارم تو رشته ی مهندسی نرم افزار درس میخونم (لیسانس)نوشته اصلی توسط keyvan
من فرزند اول یه خانواده ی پنج نفره که دو خواهر دارم.
parisa-bahari (چهارشنبه 12 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)