سلام
امسال کنکور دارم، دوستی همجنس همسن خودم دارم، احساس میکنم دوستم به من وابسته شده، هر روز با من تماس میگیره، گاهی دوبار در روز، قبلا فکر میکردم، چیز عادی باشه ولی یواش یواش سعی کرد منو بغل کنه و گاهی ببوسه، میگه بخاطر اینکه منو دوست داره این کارو میکنه و نمیدونه چه جوری محبتشو ابراز کنه. اولش زیاد برام مهم نبود ولی یواش یواش احساس گناه بهم دست که نکنه به من وابسته بشه و از اینکه من زیاد نمیتونم جوابشو بدم یا دوست ندارم منو بغل کنه، ناراحت بشه. چون خودم یه بار کسی وابسته شده بودم و خیلی رنج و عذاب تحمل کردم تا خودمو از شر وابستگی خلاص کنم، میترسم اونم مثه من این رنج و عذاب رو تحمل کنه، یک بار بهش گفتم تو داری به من وابسته میشی و این اصلا خوب نیست. گفتش این وابستگی نیست. خلاصه سعی کردم آروم آروم ازش فاصله بگیرم و دوستیمون رو سعی کنم متعادل کنم ولی هر بار با ناراحتی میگه تو داری دلم رو میشکونی و خیلی ناراحت میشه. من نمیخوام بهم وابسته بشه، هر روز مدرسه میبینمش. باهم زیاد مشکل پیدا میکنیم ولی باز آشتی میکنیم. خسته شدم. امسال کنکور دارم. میترسم بهش لطمه وارد بشه، میترسم افسرده بشه ...خیلی موقعیت سختی شده برام، از طرفی دیگه نذاشتم بغلم کنه یا ببوستم خیلی از دستم ناراحته و انگار داره عذاب میکشه. منم هر روز احساس گناه بیشتری میکنم از اینکه نباید از اول میذاشتم اینقدر بهم نزدیک باشه و انگار دارم عذابش میدم... خواهش میکنم راهنماییم کنید من چی کار کنم؟ نمیخوام بهم وابسته باشه. میخوام دوستیمون متعادل باشه. چون خودم یه بار تجربه وابستگی به کسی رو داشتم ، براش خیلی نگرانم... کمکم کنید
خیلی کلافه شدم، هر راهی رو امتحان کردم ولی انگار نتیجه عکس میده خیلی میترسم و نگرانم...
خودم از درس خوندن افتادم، همش میخام کاری کنم که از وابستگی دربیاد، میخوام براش عادی باشه، احساس گناه دارم، همش به فکر این دوستیم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)