تجربه من در مورد قانون جذب خیلی زیاده.چون بهش خیلی خیلی اعتقاد دارم.
حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست
خداوند در هر حضوری جادویی نهان کرده است برای کمال ما ،
خوش آنروزی که دریابیم جادوی حضور یکدیگر را.
تلقین و تکرار هم بسیار مهم در زندگی
چند سال پیش من به صورت پیمانکار در اداره ای مشغول به کار بودم که اصلا از قراردادی یا رسمی شدن خبری نبود ولی من هر روز صبح که میخواستم برم سر کار ناخوداگاه این جمله رو تکرار میکردم که من رسمی میشم من کارم محکم میشه که مثه معجزه اتفاق افتاد یهو دولت اعلام کرد نیروهای پیمانکار قراردادی شوند!!!.
تجربه دوم هم در مورد خانواده ام بود که من برای انها یک جمله رو مدام براشون تکرار کردم و تلقین کردم تا اونو به سمت خودشون جذب کردند خیلی تجربه دارم ولی نمیشه اینجا نوشتشون.
بخاطر همین میتونم به یقین بگم قانون جذب /تکرار جملات و تلقین میتونه مسیر ادمو عوض کنه.
مثلا اگر مدام تکرار کنیم ما شانس نداریم یا بگیم نمیشه یا هرجمله منفی دیگه واقعا همون تو زندگیمون اتفاق میافته
پس مواظب حرف هامون باشیم.
موفق باشید








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)