به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 63 , از مجموع 63
  1. #61
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: حوصله شنیدن درد و دل منو دارین؟

    با سلام دوباره

    مریم جان

    من توی پست قبلی پیامم به شما این بود که زیاد خودت رو دم دستشون قرار نده زیاد تو چشمشون نباش که بتونن هر حرفی بت بزنن.اینکه گفتم نباید توی تولد اونا رو دعوت میکردی منظورم این نبود که یک تولد مفصل و پر سر صدا بگیر به اونا نگو.منظورم یه چیز مختصر حتی یک شیرینی یا حتی شکلات ساده با کلی محبت و یک کادوی ساده بود طوری که کسی نفهمه و ناراحت هم نشه شما هم دم دست اونا قرار نگیری.

    چرا حرفای اونا رو جدی میگیری شما خودت میگی با همسایه ها هم نمی سازن پس چرا فکر میکنی ایراد صد در صد از شماست یعنی همه ایراد دارن به جز اونا!

    به نظر من ایراد شما اینه که خودت رو زیاد دم دستشون قرار میدی.اگه توی دو تا خونه هستید یک کاری کلاسی جور کن که ازت انتظار نداشته باشن زیاد بری پیششون به هرحال اونا ظرفیتش رو ندارن اگه ظرفیت داشتن که شما هم خوشت نمیومد تنها بشینی تو خونه ولی پیششون نری.

    در حد توان خودت و ظرفیت اونا جلوی روشون باش نه بیشتر...

    هیچکس در مقامی نیست که بخواد راجع به تقرب آدما پیش خدا نظر بده.کسی در مقام قضاوت نیست مگر افراد خاص و اولیا و ... پس نذار اونا تو رو از رحمت و توجه خدا نا امید کنن که نا امیدی گناه کبیره است نذار موفق بشن...


  2. 4 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (پنجشنبه 30 شهریور 91)

  3. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: حوصله شنیدن درد و دل منو دارین؟

    من در مورد موردخاص شما نظری نداشتم یعنی درست نمی دونم این اونایی که ازشون اسم می برید کیا هستند و جریان چی بوده به غیر از رفتاری که از مادر شوهرتان نوشتید چیز دیگه ای نمی دونم.

    خدا می گه «من در نزد گمان بنده ام هستم» یعنی به خدا خوش گمان باشیم تا باهامون خوب تا کنه
    ببینید خدایی که منم می شناسم خیلی مهربونه. اگه حساب کتاب هم می کنه حساب کتابش خوبه! دل شکسته ی شما را ناراحت شدن شما را هم حساب می کنه. به قول پست 56 (اسم نمی برم) بنا نیست حساب کتاب ها فقط واسه شما باشه که! :)

    اگه از سنت های الهی گفتم بیشتر یه تذکر عمومی بود نه موردی اختصاصی شما

    یه قضیه ای که همین سنت های الهی یقه ی منو گرفت :
    امام صادق (ع) می فرمایند اگر کسی را به خاطر گناهی که از آن توبه کرده سرزنش کردی (توی یه ورژن دیگش! به خاطر هر چیزی) از دنیا نمی روی تا به آن دچار شوی.

    حالا من سال 82 داداش بزرگم را سر قضیه ای سرزنش کردم. عین اون قضیه امسال سر خودم اومد! یقه گیریه دیگه! نمی گم داداش بزرگم مثلا من را نفرین کرده اما خوب دلش را شکسته بودم دیگه!

    خدا هوای دل شما را هم خوب داره.

    ببخشید اگه جاش نبود و به جای حرف های آرام بخش ناراحننون کردم. انشاء الله همین زودی ها روز غصه تون سر میاد و روز شادی تون آغاز می شه و همه ی این ناراحتی در حد یه خواب کوتاه براتون به جا می مونه

    یا علی



  4. 4 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (پنجشنبه 30 شهریور 91)

  5. #63
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حوصله شنیدن درد و دل منو دارین؟

    مریم عزیز دلم

    عزیزم چون دوستت دارم چند کلامی باهات میخوام قاطعانه صحبت کنم. امیدوارم از من نرنجی ولی گفتن این حرفا لازمه

    نوشتی :

    دائم نگرانی که بیان تاپیکت رو ببندن!

    دائم نگران حق الناس و رفتارهای خانواده همسرتی!

    دائم نگران این هستی که خدا عقوبتت کنه!



    اما مریم تا کی قراره به دیگران ضعف نشون بدی؟

    این نوع کلامت نشون میده مریم خودش باعث میشه که دیگران به خودشون اجازه بدن از مریم آتو بگیرن و نقطه ضعف

    و بی رحمانه علیه دل مهربونش از این نقاط ضعف بهش حمله کنن و در دل به مریم بخندن!

    راجع به خداوند چی فکر می کنی؟ فکر می کنی با چوب ایستاده بالای سر ما تا کج بریم بزن توی سرمون؟

    نه عزیزم. خداوند اینطور نیست! به حق الناس حساسه ولی واسه جبران اون هم به ما فرصت میده! اما مگه تو

    حق الناسی انجام دادی؟ تو فقط داری به خودت ظلم می کنی و خداوند برای تو ناراحته که چرا اجازه میده به آدمها

    که به شخصیت والای انسانیت توهین کنن!

    خوب حربه و نقطه ضعفی پیدا کردن علیه تو اما باید این سلاح رو از دستشون بگیری! تو کاری نکردی که بخوای

    بابتش ناراحت باشی! نمیتونی تصور کنی یکی از آشنایان قدیمی من به ناحق چه حرفهایی رو به من زد و چه تهمت

    هایی و در آخر نفرین هم کرد! اما من چون میدونستم اون آدم به نا حق داره تهمت میزنه حرفاش روم اثر نگذاشت

    و از خدا خواستم هدایتش کنه.

    مریم هم باید یاد بگیره قوی باشه. تاپیکت رو بستن ، اشکال نداره یکی دیگه باز می کنی!

    اشتباه کردی ، جبران می کنی! اما نگذار دیگران از احساسات پاک تو سو استفاده کنن! ما به واسطه افکارمون هم

    یک سری دوست داریم هم یک سری دشمن! اما باید با دشمنانمون با درایت و مروت برخورد کنیم و با دوستانمون

    با محبت بجا و درست! خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند. پس معتدل باش!

    تو لایق بهترین هایی! تو فقط خودت باش و قاطعانه از حریمت دفاع کن دوست خوب من.

    اونی که روز قیامت چهرش دیدنیه خطاکارانه نه تو! جالبه این حرف رو انسانی سالها پیش به من زد و بعد از مدتی

    ازم حلالیت خواست واسه حرف ناحقش! مهم اینه که شرمنده خدا نشی که چرا از خودت دفاع نکردی!

    خداوند فقط خیر و خوبی ما رو میخواد! حتی اگر خطاکار باشیم و گناهانی 100 ساله داشته باشیم بازم میگه بنده

    من بیا در آغوشم. اون انقدر مهربانه که نعمت حیات و استفاه از نعماتش رو حتی از بنده های بسیار بدش هم دریغ

    نمی کنه. بعد تو باور داری چنین خدایی با مریم نامهربان باشه؟

    بهت توصیه می کنم برای شناخت بیشتر خداوند دو کتاب زیر رو بخونی :


    1- آشتی با خدا از طریق آشتی با خود راستین / نوشته اصغر طاهر زاده

    2- روی ماه خداوند را ببوس / نوشته مصطفی مستور

    در پایان اگر کمی تند نوشتم ازت پوزش میخوام دوست خوبم اما میدونی که برام چقدر عزیزی















  6. 6 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 31 شهریور 91)


 
صفحه 7 از 7 نخستنخست 1234567

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیحوصلگی شدید
    توسط esm در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 09 تیر 97, 19:39
  2. سردرگمی و بی حوصلگی
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 12:56
  3. چگونه با بی حوصلگی مبارزه کنیم؟
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 08 تیر 92, 15:08
  4. با شكها و بي حوصلگي و سردي شوهرم چه كنم ؟
    توسط تنها مانده در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 تیر 92, 23:26
  5. اگه حوصله داشتين حرفاي من بي حوصله رو بخونين
    توسط sstanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 00:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.