(جمله معروف ازدواج غروب عشقه)
اول میخواستم بگم این جمله رو از کجا اوردید؟ اگه ازدواج غروب عشقه پس لزوم ازدواج چیه؟ فقط برای تجدید نسل؟
اما دوست عزیز این طور که معلومه شما دیگه کششی به این فرد ندارید و زمانی فردی رو به خواستگاری میپذیریم که حداقل کشش وجود داشته باشه.
ازدواج نه غروب عشقه و نه معجزه گر و شعله ور کننده عشق
برای ازدواج باید کشش احساسی و عقلی تو شما برانگیخته بشه اما در مورد شما صدق نمیکنه.
بهتره هر چه زودتر اون فرد رو هم از امیدواری بیهوده دربیارید
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)