به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 64
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 14 مهر 91 [ 20:34]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    493
    سطح
    9
    Points: 493, Level: 9
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    نه بابای من حرف کسی رو گوش نمی کنه فقط حرف حرف خودشه و خیلی زود عصبانی میشه البته هیچکدومم در قید حیات نیستن
    چون خواهرا وبرادرم با غریبه وصلت کردن حالا بابام میگه من اصلا دوست ندارم با فامیل وصلت کنم و از این بهانه ها....میگه فامیل به ادم ضربه میزنن
    پدرشوهرم چون قاضی بوده و در حال حاضر وکالت میکنه خیلی منطقیه عادلانه قضاوت میکنه تو اتفاقایی که بین منو نامزدم افتاده بود هم اونو راهنمایی کرد هم منو یعنی اشتباهات وکوتاهی های پسرشونم قبول کرد
    یه بار بعد از اتفاقایی که برای منو نامزدم افتاد نامزدم به من گفت میترا میتونی زن مطیعی باشی یعنی تو زندگی در تمام کارا با من مشورت کنی هیچ کاری رو بدون هماهنگی من انجام ندی حتی دعوت مهمون البته ادم دیکتاتوری نیست میگه من دوست دارم زندگیم قانون داشته باشه ولی من اون موقع لج کردم گفتم نه ولی بعدش که فکر کردم دیدم چیزبدی نمیگه میگفت اگر تو اینجوری باشی زندگی رو برات گلستان میکنم باباشم همیشه به من میگه برای خوشبختی هردوتاتون در اطاعت شوهرت باش
    حالا شاید برم باپدرشوهرم صحبت کنم که حداقل بدونه اصل قضیه چیه ولی نمیدونم چی بگم

    بچه ها خواهش میکنم راهنمایی کنید شدیدا دودل شدم نمی تونم تصمیم بگیرم البته تو اخرین باری که اومدن خونمون تصمیم براین شد که هر وقت باباش از مسافرت اومد خودش بره برای طلاقمون اقدام کنه خیلی ناراحتم از اینکه نمی تونم شرایط رو تغییر بدم
    به نامزدم گفتم حالا که خانواده ی من مخالفت میکنن بیا طلاق بگیریم یکی دوسال دیگه که آبا از آسیاب افتاد دوباره بیا چون من نمی تونم تورو فراموش کنم میدونم اونم نمی تونه ولی نمیگه که من اذیت نشم ولی اون میگه دیگه نمیشه دید خانواده ها بهم بد میشه دیگه خانواده ی من نمیذارن من بیام جلو

  2. #32
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    میترای عزیز

    به تالار همدردی خوش آمدی


    چون موضوع جنبه اخلاقی پیدا کرده به اینجا کشیده شده .

    بهتره یک مدتی سکوت از دو طرف باشه . و همچنین شما با پدر شوهر و برادر شوهرت در حضور هم صحبت کنی و به برادر شوهرت بگی این مشکل را شما باعث شدی و احساس پدر و مادرت را در حضور اونها درک کنی و بگی حق دارند چون از نظر اخلاقی کار خوبی نکردید و به پدر شوهرت بگو شما خودتونو بزارید جای پدر و مادر من و همچین رفتاری ببینی بی تفاوت خواهی بود و نسبت به برادر شوهر دخترتون حس بدی پیدا نخواهی کرد ؟.

    نیاز هست منطقی آنها را به سوی اینکه از پدر و مادر شما عذر خواهی کرده و برادر شوهرتون رسماًعذرخواهی کرده و بخواهد که بخشیده بشه سوق دهی . همسر شما هم لازمه به سهم خودش اظهار تأسف از کار برادرش نزد پدر و مادر شما کنه و بگه به شما حق می دهم و کار برادرم قابل توجیه نیست .

    در کل این موضوع با عذر خواهی و درک احساس ناخوشایند خانوادتون از سوی خانواده شوهرت بخصوص عذر خواهی و اظهار تأسف برادر شوهر و شوهر و پدر شوهر شما می تواند حل شود .

    شما حرمت پدر و مادرت را نگه دار و نزد خانواده شوهرت اعتبار آنها را حفظ کن تا آنها نگران از اینکه فردا روزی حریمشون نزد اعضاء خانواده شوهرت حفظ نمیشه نباشند .


    کار برادر شوهر شما بسیار ناپسند بوده و نوعی حس ناامنی در خانواده شما ایجاد کرده و این حس بای برطرف بشه .

    شما هم همه جوانب را بسنج اگر همچنان خواهان نامزدت هستی راهش اینه .


    موفق باشی


    .

  3. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 27 شهریور 91)

  4. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 14 مهر 91 [ 20:34]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    493
    سطح
    9
    Points: 493, Level: 9
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    بچه ها کمکم کنید این خیلی بی انصافی من راضی به طلاق نیستم ولی شنبه باید بریم دادگاه برای طلاق توافقی من شکست خوردم خیلی حالم بده از اینکه نمی تونم هیچ تغییری ایجاد کنم خیلی داغونم با مامان بابام دیگه حرف نمی زنم اگر موقع طلاق من توی دلم راضی نباشم آخه درسته این چه قانونیه چیکار کنم خیلی غصه می خورم دلم برای نامزدم خیلی تنگ میشه دیگه نمی تونم ببینمش

  5. 2 کاربر از پست مفید میترا تشکرکرده اند .

    میترا (پنجشنبه 30 شهریور 91)

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    میترا جان کاری که فرشته مهربان گفتند انجام دادید؟

    خانواده شوهرت راضی به عذر خواهی شدند؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید پاییزان تشکرکرده است .

    پاییزان (پنجشنبه 30 شهریور 91)

  8. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    امیدوارم یکی از اعضا که شارژ دارن دوباره این تاپیک رو جزو تاپیکهای نیازمند به کارشناس قرار بدن چون وضعیت شما الان اورژانس هست.

    به نظر من همیشه هم اطاعت از والدین ضروری نیست.من اگه جای شما بودم به هیچ عنوان دادگاه نمیرفتم به هیچ عنوان

    همین فردا با فامیل شوهرم صحبت میکردم و دلیل ناراحتی والدینم رو میگفتم دقیق و کامل

    با شوهرم هم صحبت میکردم که حداقل خودش بابت این کار یه عذرخواهی ضمنی بکنه و به هرحال برای اقدام به طلاق اصلا زمان مناسبی نیست

    هرچند به نظر من دلیل خانواده شما تنها مشکل برادر شوهرت نیست این بیشتر بهانه است خانواده شما فکر میکنن بعد طلاق مورد مناسب دیگه پیدا میشه.

    درست و غلط رو نمیدونم ولی اگه جای شما بودم حتی حاضر میشدم خونه رو ترک کنم و مدتی با شوهرم در هتلی جایی (و نه البته خونه پدر شوهر که حرمت خانوادم از بین بره) مستقر بشم و به همه ثابت میکردم من رو باید کنار این همسر بپذیرن و من یک شی بی احساس نیستم که هر وقت بقیه خواستن ازدواج کنم و نخواستن طلاق بگیرم.

    امیدوارم کارشناسها نظر بدن و مشکل شما به نحو مطلوب حل بشه

  9. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    درست و غلط رو نمیدونم ولی اگه جای شما بودم حتی حاضر میشدم خونه رو ترک کنم و مدتی با شوهرم در هتلی جایی (و نه البته خونه پدر شوهر که حرمت خانوادم از بین بره) مستقر بشم و به همه ثابت میکردم من رو باید کنار این همسر بپذیرن و من یک شی بی احساس نیستم که هر وقت بقیه خواستن ازدواج کنم و نخواستن طلاق بگیرم.


    به نظر من اصلا این کار رو نکنید

    با پدر شوهرتون صحبت کردید؟شوهرتون برای حل این بحران و از دست ندادن شما چیکار کردند ؟

  10. 3 کاربر از پست مفید پاییزان تشکرکرده اند .

    پاییزان (پنجشنبه 30 شهریور 91)

  11. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پاییزان
    درست و غلط رو نمیدونم ولی اگه جای شما بودم حتی حاضر میشدم خونه رو ترک کنم و مدتی با شوهرم در هتلی جایی (و نه البته خونه پدر شوهر که حرمت خانوادم از بین بره) مستقر بشم و به همه ثابت میکردم من رو باید کنار این همسر بپذیرن و من یک شی بی احساس نیستم که هر وقت بقیه خواستن ازدواج کنم و نخواستن طلاق بگیرم.


    به نظر من اصلا این کار رو نکنید

    با پدر شوهرتون صحبت کردید؟شوهرتون برای حل این بحران و از دست ندادن شما چیکار کردند ؟
    دوست عزیز من هم به عنوان آخرین راه این رو عنوان کردم

    به هر حال امیدوارم کارشناسها کمکشون کنن چون شرایط اورژانس هست و اگه هیچ کاری انجام نشه ایشون واقعا بی دلیل باید بره طلاق بگیره و تا آخر عمر نفهمه از کجا خورده و افسوس بخوره


  12. #38
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    میترای عزیز

    به تالار همدردی خوش آمدی


    چون موضوع جنبه اخلاقی پیدا کرده به اینجا کشیده شده .

    بهتره یک مدتی سکوت از دو طرف باشه . و همچنین شما با پدر شوهر و برادر شوهرت در حضور هم صحبت کنی و به برادر شوهرت بگی این مشکل را شما باعث شدی و احساس پدر و مادرت را در حضور اونها درک کنی و بگی حق دارند چون از نظر اخلاقی کار خوبی نکردید و به پدر شوهرت بگو شما خودتونو بزارید جای پدر و مادر من و همچین رفتاری ببینی بی تفاوت خواهی بود و نسبت به برادر شوهر دخترتون حس بدی پیدا نخواهی کرد ؟.

    نیاز هست منطقی آنها را به سوی اینکه از پدر و مادر شما عذر خواهی کرده و برادر شوهرتون رسماًعذرخواهی کرده و بخواهد که بخشیده بشه سوق دهی . همسر شما هم لازمه به سهم خودش اظهار تأسف از کار برادرش نزد پدر و مادر شما کنه و بگه به شما حق می دهم و کار برادرم قابل توجیه نیست .

    در کل این موضوع با عذر خواهی و درک احساس ناخوشایند خانوادتون از سوی خانواده شوهرت بخصوص عذر خواهی و اظهار تأسف برادر شوهر و شوهر و پدر شوهر شما می تواند حل شود .

    شما حرمت پدر و مادرت را نگه دار و نزد خانواده شوهرت اعتبار آنها را حفظ کن تا آنها نگران از اینکه فردا روزی حریمشون نزد اعضاء خانواده شوهرت حفظ نمیشه نباشند .


    کار برادر شوهر شما بسیار ناپسند بوده و نوعی حس ناامنی در خانواده شما ایجاد کرده و این حس باید برطرف بشه .

    شما هم همه جوانب را بسنج اگر همچنان خواهان نامزدت هستی راهش اینه .


    موفق باشی


    .

  13. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 31 شهریور 91)

  14. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    فرشته مهربان

    ایشون داره شنبه میره برای طلاق.اونوقت سکوت دو طرفه الان مفهومش چیه؟

    لطفا بهشون بگید در این شرایط که نوبت دادگاه گرفته شده چه کار کنن برن؟ نرن؟

    اگه نرفتن و پدرشون گفت باید از خونه من بری چه کار کنه؟

    اگه بره و طلاق بگیره فقط به خاطر نظر پدر و مادر به نظر شما تا آخر عمر افسوس نمیخوره که چرا کسی که همسرش بود و دوستش داشته رو به خاطر یک سری قضایا که به هیچکدوم مربوط نبوده از دست داده؟

    ضمنا علت حرف پدر مادر ایشون تنها به خاطر کار برادر شوهر نیست یک علت دیگه اش اینه که بعد عقد ایشون بعضی اطرافیان گفتن ما میخواستیم دخترتون رو برای پسرمون! الان پدر مادر ایشون فکر میکنن که ایشون طلاق بگیره و با یکی از اونا ازدواج کنه. یعنی اگه خانواده همسر ایشون دسته جمعی معذرت خواهی کنن باز هم پدر ایشون میگه طلاق.

    به نظر من اگه ممکنه برای شرایط فعلی یک راهنمایی داشته باشید که ایشون حداقل بدونن نوبت دادگاه فردا رو باید چه کار کنن؟و چه برخوردی داشته باشن؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید فکور تشکرکرده است .

    فکور (جمعه 31 شهریور 91)

  16. #40
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: من ونامزدم بخاطر خانواده ی من باید طلاق بگیریم

    میترا نباید با این شرایط در دادگاه حاضر بشه باید به پدر و مادرش بگه من فرصت میخواهم تا با خودم کنار بیام و نیازه نزد مشاور برم . و اینجوری زمان بخره و سپس به همراه همسرش نزد مشاور خانواده به طور حضوری بره و شرایط و سنخیتها را کاملاً به کمک یک مشاور بررسی کنند . در صورتی که سنخیتهای ایندو و شرایط مساعد تشخیص داده شد . قاطع ایستاده و زندگیش را حفظ کند .


    .

  17. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 31 شهریور 91)


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.