به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 21 , از مجموع 21
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 14 تیر 92 [ 15:54]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,577
    سطح
    22
    Points: 1,577, Level: 22
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    478

    تشکرشده 487 در 116 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: ازدواج با فرد بیمار!

    [align=justify]
    نقل قول نوشته اصلی توسط paeeze
    هیچ کس از بیماری من اطلاعی نداره اینکه نمیگم دلیلش فقط ترحمه و اینکه حرفای بیخودی که میزنن!

    سلام پاییزه جان، خوبی عزیزم؟

    مردم اکثرا حرف بی خود می زنن! این اصلی ترین علاقشونه! یکی ازدواج نکرده، یکی بچه نداره، یکی با شوهرش حرفش شده، یکی پدرش معتاده، یکی ... یکی ...

    یه سوال: اگه مسئله ام اس رو ندونن، دیگه حرف بی خود نمی زنن؟ واقعا دیگه سکوت می کنن؟؟

    نه، مطلقا نه... فقط تمرکزشون می ره رو یه چیز دیگه...

    پس عزیزم اینو در نظر داشته باش که گریزی از این حرفها نیست.

    و در مورد ترحم: خب در اولین برخورد، بهشون حق بده احساس ترحم کنن (فکر می کنم خودت هم اولین باری که راجع به این موضوع شنیدی، نسبت به خودت ترحم کردی، اینطور نیست؟). خب به هرحال انسانن دیگه، قلب دارن. اما با شناخت بیشترت، متوجه اشتباهشون می شن، و نگرششون تغییر می کنه، و حتی احساسشون نسبت بهت برعکس می شه. اونوقت می بینی که میان و از ضعف هاشون پیشت می گن، و تکیه گاهشون می شی، چون قدرت هات رو باور کردن.

    پیشنهاد من اینه:

    موضوع ام است رو اعلام عمومی کن! بگذار همه بدونن. یه مدت در موردش صحبت می کنن، بعد هم تو رو با این ویژگی می پذیرن. بگذار هر کس باهات آشنا می شه، از اول با ام است هم آشنا بشه.

    حسن اینکار اینه که خواستگارهایی سمتت میان که از قبل این موضوع رو پذیرفتن. یعنی بهت توجه کردن و دیدن که ام اس برات مشکل خاصی ایجاد نکرده.

    اون کیه که می گه: هر مشکلی که منو نکشه، قوی ترم می کنه؟ اسمش یادم نیست، اما حرفش حقیقت محضه...

    اجازه بده همه ببینن تو چقدر زیبا و شجاعانه زندگی می کنی. این خودش یه عامل مهم در انتخابت خواهد بود. انسان هایی که مثل خودت شهامت زندگی رو دارن، با دیدن تو در کنار ام است، بیشتر بهت جذب می شن. و از طرفی اونهایی که از این مسئله می ترسن، دیگه وقتت رو با پیشنهاد ازدواجشون نمی گیرن.

    اجازه بده اطرافیانت قبل از اینکه پیشنهاد ازدواج بدن، در مورد ام اس مطالعه کنن و بررسی کنن که این مسئله چه اثری در زندگی عادی تو گذاشته. اینطوری دیگه لازم نیست صبر کنی تا ببینی طرفت چه تصمیمی در مورد این مسئله می گیره. و دوره شناخت برای ازدواج، تبدیل بشه به دوره شناخت ام اس!


    حالا موضوع فقط ازدواج نیست، مطمئن باش با فاش کردن این موضوع دوست های خیلی خوبی هم پیدا می کنی، انسان هایی که از دیدن اثرات زیبای این مسئله در روح و روان تو لذت می برن.

    [/align]

  2. کاربر روبرو از پست مفید آزرمیدخت تشکرکرده است .

    آزرمیدخت (پنجشنبه 30 شهریور 91)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.