سلام عزیزم.
ببین احساسات رو کنار بذار و کاملا با عقل و منطق پیش برو و دلت هم بجز خودت برای کسی نسوزه.
خیلی رک و صریح بهش بگو من فکرهام کردم و به این نتیجه رسیدم که مناسب هم نیستیم و تمومش کن.
ایشون چه حقی داره که دست رو شما بلند کنه؟الان اینجوریه وای به حال بعدا








علاقه مندی ها (Bookmarks)