کامروا عزیز، دقیقا همین کار رو کردم. :)
اون هم از من ناراحت بود !! اصلا فکرش رو هم نمی کردم اینقدر ازم ناراحت باشه. هم من حرفامو زدم و هم اون و بر خلاف تصورم فهمیدم که دوستیمون برای اون هم مهم بوده ! خلاصه حرف زدیم و کدورت ها برطرف شد، اما باز هم من پیش قدم شدم :( هرچند اون هم در نظر خودش پیش قدم شده بوده !
دوستان عزیزم واقعا ازتون ممنونم. از راهنمایی های خوبتون صمیمانه تشکر می کنم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)