سلام دوستای خوبم
همش فکر میکنم الان اقا حامد یا اقا کیوان خط کش به دست میان سراغم و علاوه بر بستن تاپیکم یه فلک اساسی هم میکنن منو !!!(شوخی بود و من تسلیم مقرراتم و میدونم که بین من با هیچکسی نباید فرقی باشه)
راستش با بحث زهره و بچه مثبت حسابی گیج شدم !
زهره جان
تو منو خوب شناختی
اطرافیانم مدام بهم میگن تو قعر جهنمی ! تو کوله بار گناهت سنگینه ! تو چطوری میخوای اون دنیا جواب پس بدی؟! قیافه تو اون دنیا دیدنیه !
و این جملات یعنی خورد شدن من...یعنی شکستن من...یعنی ناامید شدن من از همه جا و همه کس...
مدام بهم میگن حق الله خدا میبخشه اما حق الناس (که ما هستیم ) رو نه !
وقتی این جملات رو میشنوم تا مدتها از اینکه موقع نماز (مثلا موقع قنوت) بالا رو نگاه کنم شرمم میشه
میگم الانه که خدا بکوبه تو صورتم !
نمیدونم چرا انقدر به این مسائل حساسم...حتی چند وقت پیش که شدیدا درگیره این حال شده بودم قران رو باز کردم و این ایه امد:
که تو بر راه راست و حقی.وقتی تو عصبانیتم اینو بهشون گفتم (کار اشتباهی کردم) بهم گفتن خدا هم تورو گذاشته سرکار !
گفتن تو چه علمی از 7 لایه قران داری؟
خدا اینو بهت گفته که دلتو خوش کنه...!!!
اقای بچه مثبت
من همش فکر میکنم اینا امتحان نیست.(اینو همونا بهم میگن...وای خدا ..چرا من انقدر تاثیر پذیریم از اونا زیاده؟؟)
باور کنید اگر واقعا بفهمم که امتحانه سکوت میکنم و ص هزار بار شکرش میکنم.
اما برخی مواقع فکر میکنم به قول شما نکنه تاوانه؟این خیلی ازارم میده...
زهره و بچه مثبت عزیز از هر دوتون ممنونم .
راستش ته دلم خیلی میخواد که حرفای زهره درست باشه...(پست 56 اش رو میگم)
kamrava ی عزیز
اختیار دارین.اما فکرش رو بکنین من اینجا رو هم نداشته باشم...من واقعا نمیتونم از تالار و بچه هاش جدا بشم...هیچ وقت.شاید اغراق باشه اما شما شدین برای من یه خانواده.حتی کسایی که با کلی فحش و بد و بیراه در پیغام خصوصی و ایمیل نوازشم میدن!
اما باشه چشم...البته ناخواداگاه فعالیتم کمتر شده اما دوست دارم به حالت عادی برگردم...
بهار شادی عزیز
باشه چشم...خیلی باید در این زمینه روی خودم کار کنم
elahe عزیزم دوست خوبم
باشه حتمت تهیه اش مینکنم
از همه تون ممنونم









علاقه مندی ها (Bookmarks)