این دوستم چهرشون خوبه...نه اینکه خیلی زیبا باشه....ولی جذابه (مثل شمابعدم شاید دوست شما چهره ی خیلی زیبایی دارن و منظور همسرشون چهرشون بوده نه اندامشون؟)
نه اتفاقا شوهرش ظاهرا همیشه دوست داشته با یه دختر با همین قد ولی دارای اندام پر ازدواج کنه (از دخترهای لاغر و بلند خوشش نمی اومده.)
اگه تا حالا ازدواج نکردی مطمئن باش که قسمت نبوده هر وقت موقعش بشه همه چیز خودبخود اکی میشه.







)

علاقه مندی ها (Bookmarks)