سلام نيبلوفر عزيز ، اگر دوستت واقعا تمايل داره ارتباط قطع بشه شما هم ارتباط قطع كن عزت نفستون را حفظ كنيد منتها قطع ارتباط نه بگونه اي كه با دلخوري و ناراحتي و شكستن حريم ها باشه .الان كه شما با ايشون تماستون خيلي كم شده و اگر مطمئنيد كه ايشون تمايلي به رابطه با شما نداره ، شما هم بهتره به اين موضوع فكرنكنيد وخودتون را اينقدر ضعيف نشون ندهيد .سلام ابتسام عزیز،
اگه اون بخواد که قطع ارتباط کامل بشه چی ؟ یعنی بازم من باید برم دنبالش ؟ خب اون چرا قدمی بر نمیداره ؟!







علاقه مندی ها (Bookmarks)