به مادرت بگو هنوز جوونی و می تونی بعدا هم درس بخونی
بهش بگو با این گریه زاریهات داری دلخوشی رو ازم می گیری
من الان با این شرایط خوشبختم و همسرم رو دوست دارم![]()
تشکرشده 57 در 10 پست
به مادرت بگو هنوز جوونی و می تونی بعدا هم درس بخونی
بهش بگو با این گریه زاریهات داری دلخوشی رو ازم می گیری
من الان با این شرایط خوشبختم و همسرم رو دوست دارم![]()
رها - مامانی (سه شنبه 18 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)