نقل قول نوشته اصلی توسط سید1387
سلام دوست عزيز

فكر كنم شما بايد حساسيت كمتري داشته باشيد و اتفاقات را با ديد مثبت نگاه كنيد يعني فكر نكنيد كه اون از بودن شما ناراحت هست. اين به نظرم اولين قدم هست
بعد بايد او را از صميم قلب دوست بداريد وبهش محبت كنيد البته نه به صورت افراطي اما هميشه به گرمي و محبت باهاش برخوود كنيد مطمئن باشيد زمان اون را هم نرم خواهد كرد

اگه رفتارهايي ميكنند كه براتون سخت هست سعي كنيد با بزرگواري گذشت كنيد
سلام دوست عزيز ممنون واسه پاسختون، من هميشه باهاش خوب و گرم برخورد ميكنم واسه همين از اين رفتاراش تعجب ميكنم .چندبارم سعي كردم باهاش دوست بشم ولي اون بازم ازم فاصله ميگيره و با خواهر شوهرم گرم ميگيره و رابطشونو به رخم مي كشه .شوهرم ميگه واسه دوست شدن باهاش خودتو پايين نيار .پيش خانواده شوهرم خيلي خودشيريني ميكنه و ميخواد يه جورايي عروس خوبه باشه.توي صحبتاش سعي ميكنه شغل منو كم ارزش جلوه بده درصورتي كه خودش خونه داره.همسرم ميگه اين رفتاراش بخاطر حسودي به تحصيلات و شغلته .خلاصه اين كاراش منو خيلي خيلي عذاب ميده.نميدونم بايد چكار كنم؟؟؟