به نظر من اصلا تفاوت سني مهم نيست اصل تفاهم زوح در مسايل مختلف مي باشد.
اگر ما مسلمان هستيم نمونه بارز آن ازدواج حضرت محمد(ص) كه 15 سال كوچكتر از حضرت خديجه(3) بود كه اصلا اين اختلاف سني باعث اختلافات در زندگي شان نشد.
البته ما انسان ها به هيچ عنوان نمي توانيم خودمان را با پيامبر مقايسه كنيد ولي به عنوان فرد مسلمان مي توان از زندگي و رفتار پيامبر در امور زندگي خوده بهر ببريم.
در تمام مسايل فوق بستگي به عقيده و اعتقاد فرد بستگي دارد شك نكنيد !








علاقه مندی ها (Bookmarks)