سلام دوست عزيز
فكر كنم شما بايد حساسيت كمتري داشته باشيد و اتفاقات را با ديد مثبت نگاه كنيد يعني فكر نكنيد كه اون از بودن شما ناراحت هست. اين به نظرم اولين قدم هست
بعد بايد او را از صميم قلب دوست بداريد وبهش محبت كنيد البته نه به صورت افراطي اما هميشه به گرمي و محبت باهاش برخوود كنيد مطمئن باشيد زمان اون را هم نرم خواهد كرد
اگه رفتارهايي ميكنند كه براتون سخت هست سعي كنيد با بزرگواري گذشت كنيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)