RE: با فامیل خیلی نزدیک که سرشار از موج منفی ان چیکار کنم؟
سلام عزیزم
من در حال حاضر با کسی کاری ندارم که چی میگه چیکار میکنه پس تاثیری هم روم نمیذاره
فقط خودم مطرحم که چه کنم چی بگم به خودم چطور به تنهایی راضی شم که از نظر نزدیکان و دورو بریا وضعخوب نیس بهر حال اینجور ادما زیادن
من فک میکنم مشکل من اینه که دنبال اتوپیای افلاطونم
اره تو این زمونه خوبی های جزییی ام نادر شدن
فک میکنم که همه باید رفتار درستی داشته باشن و خوب زندگی کنن فک میکردم که بهمه باید کمک کنم که خوب باشن و نرمال و عاشقانه زندگی کنن به وجود مشکلات لبخند بزنن اما دیگه نمیخوام کاری کنم
الان میخوام خودم لبخندم از بین نرهنمیدونم پردیس جان چند سالته اما تو غرق ادمای دورو برت نشو بهشون کمک کن اما هوای خودتم داشته باش
من فک میکنم باید خودمو بکشم بیرون و تا زمان اذدواج فارغ البال از هرچیزی از بدیا باشم تا خوب بتصمیمم
اره نه من و تو فقط زندگی همه شبیه همه
ادما ظرفیت خدا شدن تااااااااااا شیطان شدن رو دارن و همه چیه جهان تو وجود ما میتونه تجلی کنه
خوبی زیبایی خدا بهشت یا جهنم بدی و افکار منفی همه چی درون خودمونه
حرصم ازینه که چرا ادما نمیخواااااااااااااااان ؟
[گلاتو ببوس از طررفم باورت میشه گلها هم نیاز به دوست داشتن دارن؟
نیاز به کسی که زیباییشونو تحسین کنه اگه نباشه پزمرده میشن...من که یه ماه رفتم مسافرت اومدم دیدم زرد شدن و لاغرو نرم اما حالا خوب خوبن سرزنده و شاداب
color=#98FB98]جالبه که حتی تو تاپیک هم خودم مطرح کرد م موضوع رو و خودم دارم جواب میدم[/color]
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)