به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 آذر 87 [ 22:06]
    تاریخ عضویت
    1387-3-27
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    3,568
    سطح
    37
    Points: 3,568, Level: 37
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري ادعا مي كنه عاشق منه و به من وابسته شده ولي من نه چكار كنم؟

    با سلام به همگی
    ببین دوست من اقای حجتیان تو شرایط خودت رو بهتر از هر کسی میدونی چرا به این خانم وابسته شدی من هیچ شکی ندارم که دوستش داری اگه دوستش نداشتی میتونستی همزمان با یه دختر دیگه رابطه داشته باشی همه دوستان گفتن رابطه رو قطع کن ولی به نظر من اصلا این کار رو نکن به خودت یه فرصت بده مثلا یک ماه شما که چند ماه با هم رابطه دوستی داشتید این یک ماه هم روش ولی متفاوت فکر کنید متفاوت برخورد کنید به چشم یک دوست دختر بهش نگاه نکن به چشم یک همسر یک شریک زندگی بهش نگاه کن از هر طریق امتحانش کن موقعیت های رو واسش فراهم کن وامتحانش کن ببین تو مشکلات چه اندازه همراه تو هست مشکل تو رو مشکل خودش میدونه یا اینکه شما رو فقط به خاطر احساسات خودش میخواد واقعا شما وزندگی ومشکلات شما واسش مهم هست یا اینکه فقط به خاطر کمبود محبت با شما رابطه برقرار کرده به نظر من شما به خودتون تلقین کردید که این خانم نمیتونه همسر اینده تون باشه بهتره معیارهای خودتون رو انتخاب کنید وببینید این خانم چند درصد با معیارهای شما هماهنگی دارند اگه 70درصد به بالا بود بهتره فکر جدا شدن رو از سرتون بیرون کنید
    قابل توجه دوستان شما همتون از من فهمیده تر هستید و توی مشکل خودم کمکم کردید ولی چرا همتون پیشنهاد جدایی رو به ایشون میدید ایشون به این خانم وابسته شده اند چرا راهنمایی نمیکنید که از این وابستگی به نفع هر دو طرف استفاده بشه بهتره یه خورده منصف باشید من نمیدونم این خانم کی هست چه اخلاقی داره چه شکلی هست ولی از نوشته های اقای حجتیان اینجوری استنباط میشه که واقعا این خانم ایشون رو دوست دارن چرا میخواهید راه جدایی رو پیش پاشون بزارید یه چیز دیگه اقای حجتیان اولا به نظر من ورشکستگی پدرشون به هیچ وجه به عنوان یک عیب واسه این خانم محسوب نمیشه در مورد چشم چپشون هم باید بگم بنده بی عیب نیست خود من دماغم کلی گنده هست قدم بلنده داداشم قدش کوتاهه دماغش خوشکله هر کسی یه عیبی داره بهتره باطن رو ببینی اون چیزی که نباید عیب داشته باشه باطن ادمها هست زیاد ظاهربین نباشید
    در اخر اینکه دوستان اینقدر دختر دختر دختر میگن یا اینقدر پسر پسر پسر میگن قبول کنید هممون بد هستیم خوب تو بینمون پیدا نمیشه البته امیدوارم به دل نگیرید ولی یک واقعیت هست

  2. کاربر روبرو از پست مفید shahab2002 تشکرکرده است .

    shahab2002 (پنجشنبه 17 مرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.