با سلام به همگی
ببین دوست من اقای حجتیان تو شرایط خودت رو بهتر از هر کسی میدونی چرا به این خانم وابسته شدی من هیچ شکی ندارم که دوستش داری اگه دوستش نداشتی میتونستی همزمان با یه دختر دیگه رابطه داشته باشی همه دوستان گفتن رابطه رو قطع کن ولی به نظر من اصلا این کار رو نکن به خودت یه فرصت بده مثلا یک ماه شما که چند ماه با هم رابطه دوستی داشتید این یک ماه هم روش ولی متفاوت فکر کنید متفاوت برخورد کنید به چشم یک دوست دختر بهش نگاه نکن به چشم یک همسر یک شریک زندگی بهش نگاه کن از هر طریق امتحانش کن موقعیت های رو واسش فراهم کن وامتحانش کن ببین تو مشکلات چه اندازه همراه تو هست مشکل تو رو مشکل خودش میدونه یا اینکه شما رو فقط به خاطر احساسات خودش میخواد واقعا شما وزندگی ومشکلات شما واسش مهم هست یا اینکه فقط به خاطر کمبود محبت با شما رابطه برقرار کرده به نظر من شما به خودتون تلقین کردید که این خانم نمیتونه همسر اینده تون باشه بهتره معیارهای خودتون رو انتخاب کنید وببینید این خانم چند درصد با معیارهای شما هماهنگی دارند اگه 70درصد به بالا بود بهتره فکر جدا شدن رو از سرتون بیرون کنید
قابل توجه دوستان شما همتون از من فهمیده تر هستید و توی مشکل خودم کمکم کردید ولی چرا همتون پیشنهاد جدایی رو به ایشون میدید ایشون به این خانم وابسته شده اند چرا راهنمایی نمیکنید که از این وابستگی به نفع هر دو طرف استفاده بشه بهتره یه خورده منصف باشید من نمیدونم این خانم کی هست چه اخلاقی داره چه شکلی هست ولی از نوشته های اقای حجتیان اینجوری استنباط میشه که واقعا این خانم ایشون رو دوست دارن چرا میخواهید راه جدایی رو پیش پاشون بزارید یه چیز دیگه اقای حجتیان اولا به نظر من ورشکستگی پدرشون به هیچ وجه به عنوان یک عیب واسه این خانم محسوب نمیشه در مورد چشم چپشون هم باید بگم بنده بی عیب نیست خود من دماغم کلی گنده هست قدم بلنده داداشم قدش کوتاهه دماغش خوشکله هر کسی یه عیبی داره بهتره باطن رو ببینی اون چیزی که نباید عیب داشته باشه باطن ادمها هست زیاد ظاهربین نباشید
در اخر اینکه دوستان اینقدر دختر دختر دختر میگن یا اینقدر پسر پسر پسر میگن قبول کنید هممون بد هستیم خوب تو بینمون پیدا نمیشه البته امیدوارم به دل نگیرید ولی یک واقعیت هست








علاقه مندی ها (Bookmarks)