علی جان،
نمیدونم شبکه های کفار رو نگا میکنی یا نه.
ولی من و تو 1 یه برنامه ای داره خیلی جالبه.
یه خانومیه که به خونواده هایی که با بچه هاشون مشکل دارن کمک میکنه.
چند قسمتش رو ببینی خیلی کمکت میکنه.
کودک درون همسرت به شدت غالب شده و داره جولان میده برای خودش و باید کنترل بشه.
باید بدونی که رفتارهای خودت تاثیر زیادی روی غالب شدن این کودک درون داشته.
منفعل بودن، عدم ثبات و جدیت و از این دست مسائل باعث میشه از کنترل خارج بشه اوضاع.








علاقه مندی ها (Bookmarks)