سلام شهرزاد جان
تو نباید ناراحت باشی کسی که این حرفا رو میزنه شخصیت خودشو نشون میده و در واقع خودشو خورد کرده نه شمارو.
مطمئن باش خیلیم براش ارزش داشتی و کات کردنت براش گرون تموم شده که اینجوری اومده تلافی کنه.بعدشم با اسم خودش نیومده که یه راه برگشت داشته باشه که اگه به خیال خودش شما برگشتید شخصیتش خراب نشده باشه.
عزیزم یه درصد هم احتمال بده که کس دیگه ای باشه.
از این آدمای عقده ای تو فضای مجازی زیاده که با فحش دادن میخوان عقده های درونیشونو خالی کنن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)