آقایون به مراتب حل این مشکل براشون راحت تره، من خیلی ها رو دیدم می رم ایران ازدواج می کنند و مشکلشون رو به این شیوه حل می کنند.
تشکرشده 30 در 9 پست
آقایون به مراتب حل این مشکل براشون راحت تره، من خیلی ها رو دیدم می رم ایران ازدواج می کنند و مشکلشون رو به این شیوه حل می کنند.
pupak1360 (یکشنبه 26 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)