نوشته اصلی توسط رها - مامانی
مرسی رها جون.ما هیچ وقت ازین قهرا که باهم حرف نزنن نداریم. همسرم که فقط وقتی ناراحت میشه میگیره میخوابه بعدش بیدار شد چیزی یادش نیست. من ولی خودمو میگیرمو و...
این چند روزم همین کارو کردم یعنی اینقدر کار داشتم که شب خونه بودم نای کاری نداشتم مینشستم جلو تی وی یا کامپیوترم و بعد خسته و خواب. ظاهرا جواب داد اما اثرش کوتاه مدته. یعنی تا وقتی من به روال عادی برگردم مراعاتمو میکنه و بعد دوباره همون اوضاع. والا من اصلا ادمی نیستم که وقتی ناراحت نیستم بتونم خودمو اونجوری نشون بدم وقتی کم محلش میکنم که واقعا دارم عذاب میکشمو از پا درمیام. یعنی این بازی برنده نداره متاسفانه دوستم![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)