به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 91 [ 01:48]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    393
    سطح
    7
    Points: 393, Level: 7
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 24 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با فامیل خیلی نزدیک که سرشار از موج منفی ان چیکار کنم؟

    سلام دوباره به شما

    فرشته اردیبهشت عزیز سعی کنید مثبت اندیش باشید و افکار مثبت رو به سمت خودتون جذب کنید. ممکنه رفتار اطرافیانتون شما رو آزرده کرده باشه ولی به نظر من شما باید سعی کنید افکارتون رو رها کنید از مسائلی که ناراحتتون می کنه.

    اگه اون افراد تنها کسایی هستند که شما دارید، سعی کنید نقاط مثبتشون رو بیشتر از نقاط منفی شون ببینید. به هر حال هر آدمی یه نقاط مثبتی هم داره.
    دیگه اینکه بقول meinoush اگه میتونید خودتون رو با درس و دانشگاه مشغول کنید.

    اما برداشتم از نوشته های شما در جواب سوالم :

    -این آدمهایی که موج منفی دادن به شما کلا آدمای ناراحتی هستند.
    -افراد موثقی که قبولشون دارید بهتون گفتن این افراد مشکل دارند.
    -خودتونم دیدید که آدمهای نا امیدی هستند و دائم مثلا در حال نالیدن هستند.
    -اولش شما شخصیتتون قوی تر بوده و به مرور زمان احساس کردید که دارید تحت تاثیر حرف ها و رفتارشون قرار میگیرید و احساستون بد میشه.
    -موقعی که میبینیدشون یعنی جلوتون حاضرن در واقع این موج منفی رو می گیریدو در مواقع دیگر که حضور ندارن احساس بدی ندارید.

    درست برداشت کردم؟

    اگه برداشتم درسته راه حل مشکل شما راحتره: کمتر با آنها رویرو بشوید.

    راستی یادم رفت بگم منظورم از آدمی که یک عمر سرش تو کتاب بوده خودم بودم نه شما.

    بهر حال من فکر کردم مشکل شما مانند خودم باشه ولی اینجوری نیست.
    من کلا از راه دور هم فاز منفی ها رو دریافت میکنم.

    عنوان تاپیک من هم"من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟ " هست که من توش طرح مشکل کردم.

    موفق باشید

  2. کاربر روبرو از پست مفید جویای شخصیت! تشکرکرده است .

    جویای شخصیت! (یکشنبه 26 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.