سلام دوباره به شما
فرشته اردیبهشت عزیز سعی کنید مثبت اندیش باشید و افکار مثبت رو به سمت خودتون جذب کنید. ممکنه رفتار اطرافیانتون شما رو آزرده کرده باشه ولی به نظر من شما باید سعی کنید افکارتون رو رها کنید از مسائلی که ناراحتتون می کنه.
اگه اون افراد تنها کسایی هستند که شما دارید، سعی کنید نقاط مثبتشون رو بیشتر از نقاط منفی شون ببینید. به هر حال هر آدمی یه نقاط مثبتی هم داره.
دیگه اینکه بقول meinoush اگه میتونید خودتون رو با درس و دانشگاه مشغول کنید.
اما برداشتم از نوشته های شما در جواب سوالم :
-این آدمهایی که موج منفی دادن به شما کلا آدمای ناراحتی هستند.
-افراد موثقی که قبولشون دارید بهتون گفتن این افراد مشکل دارند.
-خودتونم دیدید که آدمهای نا امیدی هستند و دائم مثلا در حال نالیدن هستند.
-اولش شما شخصیتتون قوی تر بوده و به مرور زمان احساس کردید که دارید تحت تاثیر حرف ها و رفتارشون قرار میگیرید و احساستون بد میشه.
-موقعی که میبینیدشون یعنی جلوتون حاضرن در واقع این موج منفی رو می گیریدو در مواقع دیگر که حضور ندارن احساس بدی ندارید.
درست برداشت کردم؟
اگه برداشتم درسته راه حل مشکل شما راحتره: کمتر با آنها رویرو بشوید.
راستی یادم رفت بگم منظورم از آدمی که یک عمر سرش تو کتاب بوده خودم بودم نه شما.
بهر حال من فکر کردم مشکل شما مانند خودم باشه ولی اینجوری نیست.
من کلا از راه دور هم فاز منفی ها رو دریافت میکنم.
عنوان تاپیک من هم"من در مورد یک فردی فکر می کنم یا در موردش احساسی دارم، آیا این موضوع را می فهمه؟ " هست که من توش طرح مشکل کردم.
موفق باشید










علاقه مندی ها (Bookmarks)