خوب چرا در مورد علایقتون باهم صحبت نمی کنید؟ مگه میشه دو نفر بخوان واسه ازدواج باهم آشنا بشن و حرف کم بیارن؟! در مورد هزارتا چیز باید حرف بزنید! به خصوص علایقتون و برنامه هایی که واسه آینده دارین... مگه اینکه از حیا و کمی کم رویی باشه که خوب کاملا طبیعی و اتفاقا یه ویژگی خیلی هم مثبته و نشون میده شما به حریم ها احترام میگذاری...اگه این جوریه سعی کن همش توپو بندازی تو زمین اون!!! یعنی هی سوال بپرسی...این جوری هم بیشتر می شناسیش هم او بیشتر حرف میزنه و به شما ایده واسه همراهی باهاش میده و کم کم راحتتر میشی باهاشو می توونی حرفتو بزنی
بگردی تو همین تالار یه عالمه سوال که باید قبل از ازدواج پرسیدو می توونی پیدا کنی

علاقه مندی ها (Bookmarks)