به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    عزیز دلم

    مگه نمیگی سپردی به خدا؟

    آدم که کارهاش رو به خدا می سپره دلش رو هم با ذکر خدا گفتن و عبادت آرام می کنه

    صلاح از همه چیز بالاتر و بهتره. فکر نکن منی که این حرفها رو بهت میزنم نمیفهمم عشق یعنی چی. من از شما 6 سال

    بزرگترم اما منم روزی عاشق بودم که به صلاح خدا به عشقم نرسیدم. اما امروز می بینم که به صلاحم بود.

    نتیجه ممکنه به میل تو باشه یا نباشه. اما هر چی باشه به صلاحته.

    پس قوی باش. تمرکزت رو از این موضوع بردار و خودت رو با عبادت آروم کن.

    هر صلاحه همون میشه. فقط اگر سرانجامت رو به خدا سپردی هر چه پیش میاد فقط ازش صبر بخواه و سکوت کن.

    شاید خدا هم حرفی برای گفتن بهت داره این روزا


  2. 2 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 15 شهریور 91)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 آذر 91 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    1,989
    سطح
    26
    Points: 1,989, Level: 26
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 50 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    هرچی خدا بخواد تسلیم خواستشم...
    اما دید مردم نسبت به بیماری هموفیلی خیلی بده خیلی عجیب باهاش برخورد میکنن چطور خانوادمو نسبت به این مسئله آگاه کنم تا به اندازه من حداقل اطلاعاتشون بالا بره؟

    ما تو خانوادمون خیلی رودروایستی داریم درحدی که خستم کرده بخدا یکی دوتا مشکل ندارم که. حتی بهم نمیگن خواستگار اومده برام همیشه خودشون میبرن و میدوزن... هم پدم هم مادرم... خیلی بده حس غریبگی به آدم دست میده...

  4. 4 کاربر از پست مفید صمیمی تشکرکرده اند .

    صمیمی (چهارشنبه 15 شهریور 91)

  5. #23
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    نظر خانواده تون چیه ؟



  6. کاربر روبرو از پست مفید omid65 تشکرکرده است .

    omid65 (پنجشنبه 16 شهریور 91)

  7. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 آذر 91 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    1,989
    سطح
    26
    Points: 1,989, Level: 26
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 50 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    خانوادم چیزی نمیدونن هنوز چون ایشون خونمون نیومده(مامانم هنوز شهرستانه) فقط به بابام 3بار زنگ زدن که کی خانمتون میاد که بیاییم خواستگاری. پسره با من صحبت کرده و بهم گفته اینارو.

  8. #25
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    آواتار قشنگی دارین !
    منظورم اینه که خانواده تون در مورد اینکه ایشون این بیماری رو دارند ، چه واکنشی نشون دادن ؟
    یه وقت شما متقاعد میشین ولی تازه می فهمین که : اِ خانواده راضی نیستن!
    اگر هم خبر ندارن ، می تونین ، واکنششون رو پیش بینی کنین ؟ چه واکنشی می تونن داشته باشن ؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید omid65 تشکرکرده است .

    omid65 (پنجشنبه 16 شهریور 91)

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 آذر 91 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    1,989
    سطح
    26
    Points: 1,989, Level: 26
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 50 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    پدرو مادرم از این بیماری خبرندارن چون هنوز خانواده ها صحبت نکردن. منم از محسن جان خواستم که درمورد بیماریش اول چیزی نگه. اخه مثلا من بگم فلان خودکار بدنش رنگ میده شما دیگه بهش دست نمیزنی یا نمی پرسی که خطش قشنگه یا نه؟!!
    خب منم خواستم اول خوبی هاشو بگه بعد بیماریشو مطرح کنه. خب خانوادم سواد درسی بالایی ندارن نه که خنگ باشن اما خب بیماری هموفیلی تقریبا ناشناختس. منم اونقدر راحت نیستم باهاشون که این مسئله رو با توجه به کوروموزوم های x & y توضیح بدم و در مورد بچه دار شدن و شرایطش توضیح بدم.
    موندم والله...
    فقط دعام کنید...
    مادرش سه روز روزه گرفته به نیت عاقبت بخیریمون...

  11. 2 کاربر از پست مفید صمیمی تشکرکرده اند .

    صمیمی (پنجشنبه 16 شهریور 91)

  12. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    سلام دوست عزیز

    این بخش از یک مقاله رو برات گذاشتم البته خودت ظاهرا مطالعه داشتی ولی به این مقوله هم توجه کن

    اكثر هموفیلیها دچار هپاتیت‌های متعددی می‌شوند و در تعدادی از آنان آنزیم‌های كبدی افزایش یافته است و بزرگی كبد و طحال دارند و تعداد كمی دچار هپاتیت‌های مزمن فعال و یا سیروز كبدی هستند. بیماران هموفیلی به خاطر تزریقات مكرر فرآورده‌های خونی به شدت در معرض خطر ابتلا به ایدز هستند.منبع:سلامت نیوز

    لینکش اینه
    http://www.roham.ws/web/ftopict-984.html

    به نظر من ازدواج تنها مقوله ای هست که گذشت در اون جایی نداره یعنی نباید به خاطر دلسوزی با کسی ازدواج کرد چون بعد از کاهش هیجانات اولیه تحمل شرایط غیر قابل تحمل میشه حالا شما خوب توجه کن ببین آیا در برابر این نقیصه این آقا برتری نسبت به شما داره یا نه مثلا تحصیلات خیلی بالاتر و...

    احساسات قبل ازدواج رو کاملا رها کن فقط منطق.آیا شما شرایطت طوری هست که مورد های مناسب به اندازه کافی برات پیش بیاد؟

    در ضمن این که احتمال ابتلا به هپاتیت و ایدز تنها برای خود فرد نیست برای همسر هم مطرح هست.میدونی که کسانی که مبتلا به ایدز هستن تا حدود 6 ماه در عین حال که میتونن آلود کننده باشن توی خونشون چیزی معلوم نمیشه پس اگه فاکتور خونیشون به این آقا داده بشه در ظاهر خون مشکلی نداره ولی ناقل هست و این آقا رو مبتلا میکنه شاید احتمال این قضیه زیاد نباشه شاید هم برای بیشتر هموفیلها اتفاق نیفته ولی اگه اتفاق بیفته شما آمادگیش رو داری؟

    اگر باردار شدی و بچت دختر بود میدونی که اون دختر مبتلا نمیشه ولی در صورت داشتن فرزند پسر (نوه شما) 50 درصد احتمال ابتلا داره.حالا اگر باردار بشی و دختر باشه میری سقط میکنی؟میدونی که چون مبتلا نیست سقط مجاز نیست.اگر در تمام بارداریها بچه دختر بود چه میکنی همه رو سقط میکنی و از بچه دار شدن میگذری میدونی که هیچ روشی به شما اطمینان نمیده که قبل بارداری کاری کنی که بچه حتما پسر بشه به جز لقاح مصنوعی (IVF) که اون هم برای زن خیلی سخته علاوه بر هزینه زیاد ممکنه چندین بار بارداری اتفاق بیفته و قبل 6 ماه سقط بشه که فکر نکنم کسی که از جانب خودش هیچ مشکلی نیست قادر به تحمل این همه رنج باشه تازه بچه های حاصل لقاح مصنوعی خیلی از مشکلات رو در رابطه با سلامتی ممکن هست داشته باشند.

    اینکه الان توی جامعه اگر در دوران بارداری اثبات بشه بچه هموفیل هست مجوز سقط وجود داره نشون دهنده این هست که این بیماری زیاد هم ساده نیست حتما انقدر رنج برای افراد مبتلا وجود داره که خود مقام معظم رهبری اجازه سقط جنین هموفیل رو داده.

    ببخشید که برخلاف میل و احساس شما صحبت کردم [size=medium]میدونم که الان دوست داری همه تشویقت کنن شما از این تالار کمک خواستی و همه فقط میخوان کمکت کنن من رو ببخش. [/size]






  13. 4 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (یکشنبه 19 شهریور 91)

  14. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 آذر 91 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    1,989
    سطح
    26
    Points: 1,989, Level: 26
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 50 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    سلام فکور جان من تمام اون مقاله رو با وجود اطلاع کامل از اون خوندم و دوباره برام مرور شد. میدونم سخته قبول دارم میدونم خیلی وقتا باید از خیلی چیزا تو زندگیم بگذرم مثل تحصیل مثل مدت زیاد کنار خانواده ها بودن و مثل خیلی چیزای دیگه که شاید تازه توی زندگی کنار هم پیدا بشه. اما باهمه وجود این شرایط رو قبول کردم. میدونم دیوونگیه شاید بعضیا بگن احساسه زودگذره اما واقعا اول خدارو نگاه کردم بعد خودمو. شاید من خیلی ظریف باشم، حساس، و شکننده اما خیلی خوب با شرایط های جدید که برام پیش اومده تطبیق پیدا کردم. فقط برای این بیماران دعا میکنم و از خدا میخوام زودتر خط تولید داروی نو ترکیب انسانی فاکتور هشت توی مشهد راه اندازی بشه. (که الان 60-70% پروژه پیش رفته) البته الانم دارو خیلی کمه...
    خدا هرچی بخواد همونه.
    ازتون ممنونم که دید منو باز میکنید و برام وقت میذارید.
    اجرتون با خدا
    دوستون دارم برام دعا کنید...

  15. کاربر روبرو از پست مفید صمیمی تشکرکرده است .

    صمیمی (یکشنبه 19 شهریور 91)

  16. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    دوباره سلام دوست عزیز

    من فکر میکنم شما تصمیم خودت رو گرفتی.فقط یک سوال برای من مطرح هست.شما چه جوری خودت رو با این شرایط وفق دادی؟

    1-آیا حاضر هستی کلا از داشتن بچه بگذری؟(چون بچه شما 100 درصد سالم میشه و مجوز سقط نداره فقط مشکل توی نسل بعدتون پیش میاد یعنی اگه بچه شما دختر بشه ناقل هست و هیچ متخصص ژنتیکی نمیتونه کاری کنه دختر شما ناقل نباشه یا بچه شما دختر نشه برای حل کامل این مشکل مطمئنترین راه گذشتن از بچه دار شدن هست)

    2-آیا میتونی یک عمر با استرس اینکه ممکنه همسرت یک فاکتور خونی آلوده دریافت کنه و مبتلا به هپاتیت و ایدز بشه و شما رو هم قبل از اینکه حتی خودش بفهمه آلوده شده آلوده کنه (توی دوره کمون بیماری که تا شش ماه هم ممکنه طول بکشه)

    اینهایی که گفتم جدا از مشکلاتی مثل ضعف بدنی یا بند نیامدن خون در صورت بروز زخم هست.

    قبل ازدواج احساساتی نشو فقط منطق رو در نظر بگیر.اگر خواستی شرایط رو برای خانوادت توضیح بدی لطفا همه واقعیت رو توضیح بده تا اونها هم نظرشون رو بگن.

    به هرحال این زندگی شماست و شما تصمیم گیرنده نهایی هستی و امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری.

    موفق باشی

  17. کاربر روبرو از پست مفید فکور تشکرکرده است .

    فکور (دوشنبه 20 شهریور 91)

  18. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 آذر 91 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    1,989
    سطح
    26
    Points: 1,989, Level: 26
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    49

    تشکرشده 50 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با مرد هموفیلی **فوری**

    سلام به همه دوستان عزیزم.
    بالاخره پنج شنبه اومدن خواستگاریم... بماند بعد از اینکه به خانوادم جریانو گفت چقدر خانوادم ناراحت شدن نه بخاطر بیماری بخاطر اینکه این پسر انقدر خوبه و حیف که مشکل پیداکرده و زندگی باهاش سخت میشه.
    بعد از اینکه رفتن تا ساعت 3 شب حرف زدیم خانوادگی و من اروم و بی صدا گریه کردم و دم نزدم...تا یک روز گذشت...
    تصمیمو گرفتم و جواب منفی دادم و بهش گفتم شاید شما منو خوشبخت کنید با تمام امکاناتی که در اختیارم میذاری اما من نمی تونم ضمانت کنم 2 سال دیگه منم سالم باشم و شمارو خوشبخت کنم...
    خیلی سخته خیلی برام دردناک بود...

  19. 3 کاربر از پست مفید صمیمی تشکرکرده اند .

    صمیمی (شنبه 25 شهریور 91)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.